Ikuti Blog ini

Wajah Saifool menggambarkan ia bangga dengan tugas ini.

Mohd Saiful Bukhari Azlan (R), former aide to Malaysia's opposition leader Anwar Ibrahim, who is accusing Anwar (L) of sodomising him, explains how to use the intercom as Anwar listens, during their visit to the Desa Damansara Condominium, where the alleged sodomy took place, in Kuala Lumpur February 4, 2010. Anwar faced his 24-year old male accuser in court on Wednesday in a trial for sodomy that could see one of Asia's best-known politicians jailed for 20 years.

Melihat wajah budak ini sudah dapat menggambarkan yang dia sendiri maklum kes yang sedang dibicarakan ini semata mata memenohi kehendak politik mereka2 yang tertentu.

Bagi budak ini isu kes liwat yang memalukan bagi orang lain adalah tidak bagi dirinya.
Lihat saja gaya dan wajah maco yang ditunjukan dalam gambar ini, memang sengaja digayakan bagi merealisasikan cita citanya ingin menjadi orang terkenal.

Kehadiran wartawan dan jurugambar telah menyemarakan lagi keinginan naluri untuk menjadi public figure seolah dia adalah fokus utama yang akan disiarkan gambar dan berita yang melibatkan seorang tokoh politik yang sudah terkenal diperingkat antarabangsa.

Inilah saat yang dinantikan oleh Safool Bukhari, yang selama ini mendesak supaya kes sodomi ini dibicarakan segera, semata mata kerana ingin cepat terkenal dan berita dirinya akan tersiar dimuka akhbar dalam negeri dan antarabangsa.

Nah! sekarang ini apayang diharapkan itu telah menjadi kenyataan.
Cuba kita lihat pakaian dan liok lentok Saifool dalam gambar ini jika tanpa sebarang nota kaki, pastinya lagak budak ini kelihatan seperti seorang tokoh.
Menurut bacaan kepada wajah budak ini. Dia bukan jenis manusia yang akan menilai yang mana salah dan yang mana betul. Dia tidak akan berfikir tindakan mendedahkan konon yang dia diliwat oleh DSAI itu akan memalukannya dan keluarganya. Kerana yang dituduh meliwatnya itu bukan sebarang orang. Dan dia juga faham tuduhan liwat ini ditaja dan diatur atas kepentingan politik pemimpin negara. Saifool merasa pengorbanan marwah yang sedang dilakukan ini meletakan dia setaraf dengan wira yang mempertahankan Pemimpin organisasi melayu dan kepada negara Malaysia tercinta.

Berikutan dengan merosot dan kehilangan 2/3 kerusi BN dalam PRU 12 yang lalu. Mindset Saifool sebenarnya telah dibrainstorming supaya sedia berkorban kerana Umno yang sekarang semakin lemah dan tergugat.
Manusia yang mengancam kuasa pemimpin2 orang melayu Umno ialah DSAI, lalu Saifool diminta memberi kerjasama untuk menghapus karier politik DSAI.

Wajah Saifool menggambarkan ia bangga dengan tugas ini walaupun marwahnya punah dan musnah.

Kucing kota

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .