Ikuti Blog ini

Nizar Ke Bukit Chandan, Program Sebelah Istana

http://buletinonline.net/images/berita/NizarBktChandan.jpg
Kuala Kangsar - Semalam, Menteri Besar Pakatan Rakyat Perak, Dato' Seri Mohammad Nizar Jamaluddin secara rasminya menyerahkan kediaman Menteri Besar kepada Setiausaha Kerajaan Negeri, namun terus menggunakan kenderaan rasmi menghadiri majlis-majlis anjuran rakyat seluruh negeri Perak.

Beliau memutuskan untuk terus menggunakan kereta rasmi Toyota Camry walaupun kerajaan negeri telah mengambil semula kesemua kereta 10 bekas Exconya.

http://buletinonline.net/images/berita/NizarBktChandan3.jpgNizar yang ditemui petang semalam di Bukit Chandan, disini, menggunakan kereta rasmi Camry berwarna Hitam yang bernombor plat AGS 10, serta masih diiringi oleh dua buah motosikal 'out-rider' berkuasa tinggi.

Beliau dan rombongannya berhenti menunaikan solat Asr' di Masjid Ubudiah yang bersejarah, sebelum menghadiri majlis Hi-Tea yang dianjurkan PAS Kuala Kangsar.

http://buletinonline.net/images/berita/NizarBktChandan1.jpg
Apabila ditanya tentang Camry AGS 10 tersebut, Pegawai khas beliau, Amran Harun memberitahu, Dato' Seri Nizar akan terus menggunakan kereta tersebut sehingga mahkamah membuat keputusan.

Kehadiran Nizar di masjid itu mendapat perhatian dan menjadi tumpuan orang ramai.

Beberapa pemuda yang dipercayai pelajar madrasah Idrisiah berhampiran masjid tersebut, mengambil kesempatan bertemu dengan beliau dan mengiringi Nizar hingga masuk kedalam kereta.

Setibanya di lokasi majlis Hi-Tea, deretan kereta telah tersusun menanti kedatangan beliau yang masih diiktiraf sebagai Menteri Besar negeri Perak.

Majlis Hi-Tea yang diadakan betul-bertul di tepi istana, dianjurkan PAS Kuala Kangsar adalah bertujuan untuk mengutip derma bagi membina bangunan baru.



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .