Ikuti Blog ini

Apa kelasss ! guna nama PAS, setakat RM21 ribu jer ?

Sejak kelmarin, pemecah berita tentang isu ini, buat ramai jadi ketawa. Ketawa yang beragam-ragam. Ada yang ketawa sambil tunjuk lambang 'peace'. Ada juga yang ketawa kerana 'geram' ! Dan ada juga yang ketawa macam Hj. Mohsin di parlimen itu hari, sambil tayang gigi 'tuha'.

Mengapa memilih untuk ketawa ? Jawapnya..kerana Ahli Parlimen Bebas Kulim-Bandar Baharu itu telah memilih untuk semua rakyat mentertawakan dan diketawakan ! Maka jalan yang dipilihnya..itu memang patut kita 'ketawa'kan. Lebih-lebih lagi bila ada rakan blogger menulis dengan bahasa dibawah, "..guna nama PAS untuk sedut duit..? "

Jika benar memang 'memalukan..' ! Apapun kita nanti jua 'jawapan' balas beliau dalam 1-2 hari ini. Taktik gerilyanya yang menjadi modus operandi, serang..serang, kemudian lari..! mungkin tidak akan beliau guna dalam isu ini, dia kena jawap. Isu lain..lantaklah ! Baca seterusnya di sini.


(*) Guna nama PAS berapa sangat boleh kaut, tapi kalau guna nama Umno 'juta-juta' tu mungkin dah tentu boleh dapat...Al-banjari.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .