Ikuti Blog ini

Jom Cari Perbezaan Antara Artis Yang Masuk PAS Dengan Masuk UMNO

http://www.azlandaniel.com/wp-content/uploads/2009/02/awie-baru1.jpg

umno

http://4.bp.blogspot.com/-Evu4LHRkCtg/TWOyM2zDlqI/AAAAAAAAAS0/N_pi60nf8HM/s320/bob%2Blokman.jpg

pas
Hijrah artis dalam politik menghangatkan lagi senario politik Malaysia yang sememangnya tak pernah-pernah sejuk sejak dari dulu lagi. Walaupun Pilihan raya telah berakhir namun suasana politik negara kita seperti tak akan berkesudahan , Dari satu isu kesatu isu akan di mainkan oleh dua parti yang bertentangan .

Isu hangat semalam masih di mainkan tetapi menjelang hari esoknya akan timbul lagi isu2 yang memanaskan lagi iklim politik Malaysia .Kenapa jadi bergitu ? Aku pun tak tahu macam mana nak jawap .

Perdebatan didalam Parlimen oleh MP kerajaan dan Pembangkang ,Perang cyber dalam blog dan Facebook oleh fanatik politik masing2 ,kutuk mengutuk ,fitnah menfitnah , hina menghina sehingga sampai kesatu tahap mencederakan hatta ada yang mati kerana politik , tetapi itu sudah menjadi kebiasan bagi rakyat Malaysia.

Dan semalam politik Malaysia bertambah seri dengan kehadiran artis yang mengistharkan meraka menyokong Bn , Awie atau Ahmad Azhar Othman bersama beberapa artis lain seperti Zaid Zaidi dan Adam AF telah menyerahkan borang keahlian sebagai Pemuda UMNO Malaysia kepada Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin di Pejabat Pemuda, Menara Dato Onn.

Tahniah dari aku kepada umno kerana berjaya menarik artis ke dalam kem BN , tetapi hijrah mereka berbeza dengan hijrah artis yang memilih perjuangan Pas . Sebagai contoh kita lihat Akhil Hai dulu dengan fesyen seluar ketat rambut panjang tetapi hijrahnya meninggalkan terus gelumang maksiat dari pentas Rock ke pentas kearah agama . Begitu juga dengan Bob Lokman , Azmil Mustapa dan ramai lagi mereka masuk Pas terus meninggalkan dunia artis yg gelamor dengan berdakwah ke jalan Allah di pentas Pas.

Awie, Adam dan artis yang lain bersama Umngok agak-agak anda apa hijrah mereka ? adakah Awie akan meninggalkan seluar ketatnya ? adakah Awie akan berjubah ? jawapanya tentu tidak, kerana anda pun akan tahu akan jawapanya kerana mereka masuk kedalam Parti yang berperinsip sekular , maka sekular lah pembawaknya .Lagi senang dapat permit konsert he he he ....


ok lah !! malas nak ngomen panjang moh lihat gambar artis Malaysia yang terjerumus dalam kancah politik Malaysia.,









Sengih Awie dgn orang kuar Perkasa...





Bawah antara gambar artis yg Pro Pas



Zahid Af2

Amy Search


Pak Jabit

Akhil Hai


Yasin ni join Pkr ke ? wallahualam



Bob Lokman tak payah aku cerita paling hangat dan panas dipasaran Pas le nie.




Renggo dari kumpilan Arrow serah borang keahlian.



Ali setan @ Azmil Mustafa hijrah yang di redhohi.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .