Ikuti Blog ini

Esok Kita Perintah Malaysia, Semua Tahanan ISA Akan Bebaskan - DSAI

Puluhan ribu rakyat kelantan membanjiri padang Dewan Majlis Perbandaran Kota Bharu di perkarangan Stadium untuk mendengar ceramah DSAI semalam

Puluhan ribu rakyat kelantan membanjiri padang Dewan Majlis Perbandaran Kota Bharu di perkarangan Stadium untuk mendengar ceramah DSAI.

Semua Tahanan Politik ISA Akan Dibebaskan Sekiranya Pakatan Rakyat Memerintah Malaysia

DSAI memberi jaminan bahawa semua tahanan ISA akan dibebaskan apabila kerajaan Pakatan Rakyat dapat mengambil alih tampuk pemerintahan negara nanti.Gesaan itu dibuat oleh DSAI semalam di hadapan puluhan ribu rakyat Kelantan di dalam ceramahnya bersama dengan beberapa Pemimpin PAS yang lain termasuk Tuan Guru MB Kelantan di Perkarangan Staium sempena Sambutan Eidulfitri PAS Kelantan..

Anwar: PKR tetap akan ambil alih kerajaan BN

KOTA BHARU: Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi membayangkan akan mengambil alih kuasa kerajaan Barisan Nasional (BN).

Katanya, walaupun tarikh 16 Sept tidak dicapai, Pakatan Rakyat tetap akan meneruskan usaha untuk menubuhkan kerajaan pusat.

Bagaimanapun, beliau tidak memberi butiran bagaimana pihaknya ingin mengambil alih kuasa itu.

“Siapa kata tak jadi 16 Sept? Kita dah ada jumlah (anggota Parlimen) yang cukup. Cuma nak uji kesabaran dan istiqamah kita, puluhan tahun kita boleh tunggu.

“16 Sept kita dah sedia, bukan olok-olok,” katanya dalam ceramah perdana Aidil Fitri di Padang Perdana di sini yang turut dihadiri Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat serta pemimpin-pimpinan Pas dan PKR Kelantan.

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .