Ikuti Blog ini

Terbongkar: Penangan Ajaran Islam Al-Hadhari, Akhirnya Anak Menteri UMNO Nazri Aziz Sendiri Yang Semakin Hanyut Serta Tidak Sedarkan Diri

KUALA LUMPUR - Sungguh memalukan, berita paling menggemparkan telah terbongkar kini. Nampaknya pemimpin UMNO yang kononnya berjuang untuk mempertahankan Islam dan orang Melayu di negara ini "cakap tak serupa bikin". Sebelum ini kita digemparkan dengan foto-foto anak Timbalan Perdana Menteri, Najib Razak yang begitu "sosial" tanpa melambangkan seorang Islam langsung. Banyak gambar yang dipaparkan di internet memaparkan anak kepada bakal Perdana Menteri itu berpelukan dengan gadis-gadis "mat salleh" dalam keadaan seksi dan mengiurkan di luar negara.

Berita itu telah tersebar luas sebelum ini. Namun, kini satu lagi pembongkaran telah dibuat dan lebih "menyedihkan" kali ini. Ia melibatkan paparan tentang kelibat anak kepada Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang kononnya menjaga hal ehwal undang-undang dalam keadaan yang cukup membimbangkan. Apakah ini yang rakyat mahu saksikan sebenarnya?


Memalukan, apakah ini budaya Islam Hadhari yang ingin dibawa?

Aksi ghairah anak seorang menteri UMNO di negara Islam Hadhari
Ternyata, anak kepada Nazri Aziz ini langsung tidak melambangkan imej seorang pengamal Islam Hadhari sebenarnya. Paparan yang dibuat jelas sekali melambangkan betapa rosaknya akidah anak menteri terbabit.

Sedangkan dalam masa yang sama ayahandanya begitu lantang bersuara di parlimen untuk mempertikaikan berbagai isu yang berkaitan dengan Pakatan Rakyat. Maka itu dibawah ini kami paparkan beberapa paparan ngeri untuk dinilai sendiri oleh para pembaca budiman. Apakah layak mereka ini digelar pemimpin Islam Hadhari jika anak-anak sendiri gagal dibentuk dengan acuan Islam itu sendiri.

Jelas sekali anak-anak mereka telah "rosak akhlak" dan terdedah benar dengan "sistem sekular" yang jelas bertentangan dengan adat-adat ketimuran dan konsep Islam Hadhari yang sering mereka laung-laungkan selama ini.

[Dengan bukti-bukti yang dipaparkan ini sudah cukup untuk membuktikan kepada kita bahawa ajaran Islam Hadhari ternyata gagal membentuk akidah dan akhlak generasi muda hari ini. Jika inilah cara kehidupan anak para menteri Islam Hadhari itu sendiri, maka apakah kita yakin yang ibubapa mereka boleh memimpin rakyat ke jalan keredhaan dan ketakwaan Allah SWT agaknya. Justeru itulah, sebelum membuat keputusan untuk memilih pemimpin yang akan memimpin kita sila pastikan dulu apakah mereka berjaya memimpin keluarga mereka sendiri?.

Jika isteri dan anak-anak tidak menutup aurat dan terlibat dengan gejala sosial yang cukup parah seperti ini maka adalah menjadi tanggungjawab kita untuk menolak mereka sebagai pemimpin kita. Jika tidak, sudah pasti segala dosa dan noda turut akan terpalit kepada diri kita di kemudian hari nanti. Buat rakyat Bukit Gantang, sila fikir-fikirkanlah. Lagi
foto klik sini].


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .