Ikuti Blog ini

GELOMBANG HITAM - ANTARA DIRAMAL BERLAKU ESOK!!


1 Black Malaysia...apa ke bendenya tu..??nak tau 'Black' ke tidak..moh kita ke Ipoh di bangunan SUK pada 7 Mei nanti..kita nak lihat hari yang cerah tu akan menjadi 'Black' di tangan siapa..?

Apakah gas pemedih mata akan memenuhi ruang udara bandaraya Ipoh Khamis ini... Apakah air kimia akan dipancutkan semahu-mahunya oleh water canon yang siap sedia menerima arahan..? Apakah beberapa puluh orang atau beberapa ratus orang akan mendiami lokap polis pada hari itu..?

rasa2nya kita boleh menjangka apa yang akan berlaku di SUK 7 Mei nanti...



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLDD4liqCEfexsxRhLIOYd2f3NJ40jx9kmgSNDxndsO_z61ddEBAHl_7ldQOPcA6WG_-KQaDQkaUcZS4Mcf7C9DSipo9EOUTarUsnFj6E7bTzspJ8nmHiiK0Hfwp7Cf5BuoiNfhMaU73QV/s1600/fru.bmp

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhB62sb9DGD0X4YtG9ZWiXD23NZqKtcoa9zZEicwtsc56_7aQJsEkOV2Q3Mu04fdF5CxErW5hsPRegi-HI88ggLZi5kNSnblU9HFxl8mRzDuL304AEFD0Crd5NFglMS_NimmiynD8-uvUrs/s400/DSC08750.JPG

P1018707.jpg image by metaurus





Itu adalah gambaran dan andaian yang kita boleh agak apa yang akan berlaku pada 7 Mei di luar bangunan SUK...apa pulak cerita di dalam DUN nanti..??

kita telah dihebah yang khidmat bomoh telah digunakan oleh pihak yang mengharapkan sidang DUN 7 Mei nanti 'berjalan lanacar'...siapa orangnya korang pikir la sendiri..tapi biasa la siapa nak ngaku buang shit kat tengah jalan kan...mampuih dia takkan ngaku..walaupun ada bau yg datang dari tubuh badan dia...nasib baik kat dia bau kemenyan..

kalaulah cara ini digunakan tak hairan apa yang ciberboron andaikan akan berlaku...

Katakan berita oleh YB Khalil Idham Lim itu betul. Apa akan jadi kalau hantu dan jembalang yang diprogramkan oleh bomoh itu benar-benar berkesan? Apakah tak semena-mena semua ADUN PR akan layu dan bodoh lalu akur kepada semua yang dihajati oleh BN? Atau kalau targetnya hanya YB Sivakumar, apakah Speaker yang dilihat tegas dan berani itu tiba-tiba dengan lemah lembut menjemput DS Zambri duduk di kerusi Menteri Besar? Dan Exco BN pun dilayan begitu? Dan ADUN BN termasuk 3 ADUN lompat pun dipersilakan dengan segala hormatnya duduk di kerusi pihak kerajaan? Dengan tegasnya pula YB Sivakumar mengarahkan DS Nizar dan semua ADUN PR duduk di kerusi pihak pembangkang?

Akhir sekali YB Sivakumar pun dengan senang hati meminta Abdullah Antong membaca usul pemecatan Speaker dan usul melantik Speaker Baru untuk dibentang dan diundi. Lalu sahlah Ganesan sebagai Speaker DUN Perak yang baru. Begitukah yang akan terjadi?

Katakan pula segala senyonyong sepeneh bomoh power yang dilanggan oleh UMNO itu tiba-tiba berhadapan dengan perkenan Allah SWT terhadap doa yang dipohon oleh sekelian pemimpin dan penyokong PR yang berhimpun bermunajat dan solat hajat malam tadi dan subuh esok.

Tak semena-mena dalam Titah Peresmian DiRaja, Tuanku Sultan bertitah, "Hari ini beta mahu kemelut yang tak berkesudahan di negeri ini diselesaikan. Beta titahkan supaya persidangan dewan hari ini meluluskan ketetapan pembubaran DUN supaya pilihanraya negeri dapat diadakan. Pihak mana yang menang dalam pilihanraya itu nanti akan beta perkenankan untuk menjadi kerajaan negeri Perak yang baru. Selepas itu jangan ada pertikaian lagi seperti yang telah berlaku sekarang ini".


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .