Ikuti Blog ini

Cerita-Cerita Yang Tersembunyi di Sebalik Gambar

Gamabr ini ada berunsur candid dan tafsirlah sendiri. dari Topeng Perak & MSO



Sebuah kereta kancil yang ditemui Kuala Kubu dipenuhi dengan gambar Tok Guru Nik Aziz.

Sebuah rumah asal untuk kediaman peneroka di Felda Seoharta. Mungkin empunyanya sengaja tidak mahu merombak atau mengubahnya kerana ingin terus bernostalgia.


Perangai biasa yang berlaku dalam pilihan raya, penurapan segera mana-mana jalan yang ronggak dan lompong. Semoga penurapan ini untuk kesenangan pengguna dan bukan untuk membeli undi.

Papan tanda besar memaparkan calon PKR Zaid Ibrahim yang dibangunkan berhampiran masjid. Semoga perubahan akan berlaku dan perubahan yang baik itu akan kekal.

Mungkin bila semangat terlebih inilah yang akan berlaku. Bendera yang dibawa boleh menganggu pemanduan yang boleh mengundang kecelakaan.

BN mendirikan papan tanda mempamerkan gambar sejarah ceramah Perikatan. Mungkin golongan tua yang terlibat dengan sejarah ini akan sebak dan menangis melihat papan tanda ini. Satu kebijaksanaan!

Pemandangan di pekan Gesir, Hului Bernam di tempat ini terdapat bilik gerakan Pemuda Pas, bilik gerakan PKR dan markaz BN.

Jalan laluan Zaid masih berduri!

Umno cuba menghalang Tok Guru Nik Aziz di Hulu Selangor. Tapi ternyata tidak berjaya bila sejak semalam Tok Guru sudah bermukim di Kuala Kubu Baru.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .