Ikuti Blog ini

Lawak PRDM



DEY MACHA!!! INI PENYAMUN LAGI HATI BAIK DARI PRDM PULAK? KAH! KAH! KAH!
MEMANG RAMAI YANG GELAK DENGAQ BERITA KERETA KETUA POLIS PUN BOLEH HILANG BARU-BARU NI.LA NI LAGI SEKALI KITA KENA GELAK BILA PENYAMUN TU PULANG BALIK SEBAB TERSALAH CURI KERETA RASMI KETUA POLIS...KAH! KAH! KAH! GELAK KASI KUAT SIKIT SEBAB KERETA NI ADA GPS....2 HARI BARU JUMPA...KAH!!!KAH!!!KAH!!!



"Sorry PDRM Tersilap Sapu"

PETALING JAYA: "Sorry PDRM tersilap sapu." Itulah kata-kata dalam nota ringkas yang ditinggalkan di atas papan pemuka kereta rasmi Proton Perdana V6 milik Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar yang dilaporkan dicuri 48 jam lalu sebelum ditemui di Prima Damansara di sini semalam.

Pasukan penyiasat menemui kenderaan rasmi berwarna hitam itu kira-kira pukul 8.35 pagi dalam keadaan baik.

Barangan lain termasuk topi rasmi polis masih dalam keadaan tidak terusik.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Khaw Kok Chin berkata, polis masih menyiasat sama ada kes itu melibatkan sindiket curi kereta atau tidak.

Khamis lalu, kereta rasmi Khalid diletakkan oleh pemandunya tidak jauh dari sebuah restoran di Seksyen 9, Shah Alam kerana dia ingin bersarapan. Setengah jam kemudian, pemandu terbabit mendapati kenderaan itu lesap sebelum membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah di Seksyen 11.

Khalid pada ketika berada di luar negara menghadiri mesyuarat. Kereta berkenaan tidak memiliki sebarang logo PDRM.

Bagaimanapun, kenderaan itu dilengkapkan dengan sistem kedudukan global (GPS).

mstar
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .