Ikuti Blog ini

Kenapa Pertunangan Najwa Najib Tidak Menjadi Berita Utama TV!!

Semasa mengikuti siaran Buletin Utama TV3 malam tadi, saya perhatikan majlis pertunangan anak Najib Nooryana Najwa dengan Daniyar Nazarbayev tidak menjadi berita utama, malah langsung tidak disebut setelah setengah jam Buletin Utama ke udara. TV-TV lain entahlah, tetapi dirasakan ia juga tidak menjadi berita utama.

Kebiasaannya anak PM, tentunya menjadi berita utama, malah yang pertama disebut. Ini tidak berlaku. Mungkin ada arahan supaya ianya tidak dijadikan begitu!!.

Sebab-sebabnya kerana banyak yang menjadi pertikaian. Tentang lawatan Najib ke Kazakhstan untuk memenuhi agenda peribadi. Juga kerana hari ini timbul persoalan siapa yang membiayai bil bagi majlis pertunangan anak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang diadakan di Seri Perdana, Putrajaya malam semalam.

Pemimpin PKR Dr Tan Kee Kwong mempersoalkan “Saya difahamkan nota pembelian daripada sebuah hotel terkemuka itu dikeluarkan atas nama Jabatan PM. Ini menimbulkan soalan, siapa sebenarnya membayar bil katering yang berjumlah RM81,000,”

Mungkin juga Najib dah 'zuhud' dan tak mahu memperbesar-besarkannya!!
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .