Ikuti Blog ini

PAS Mula Mengibar Panjinya Di Terengganu.

 
Inilah pertama kali gua menyertai satu perhimpanan besar yang dianjurkan oleh PAS pada Himpunan Kebangkitan Rakyat dengan temanya 'Terengganu Maju Islam Berdaulat Negeri Kebanjikan' pada 14&15 Oct 2011 di Pantai Pandak, Cendering, Terengganu. Ianya hanya kebetulan kerana pada tika itu gua mempunyai urusan di Negeri Terengganu. Gua hanya berkesempatan melihat program yang dianjurkan oleh PAS pada hari ke 5, iaitu 15 Okt yang mana pada malam tersebut PAS melancarkan 5 daripada sebahagian manifestonya,gua tidak langsung membawa peralatan gua dan yang hanya gua bawa ialah hp gua aje. Di bawah lu baca sendiri ler manifesto PAS Terengganu.....
  1. Melaksanakan pengecualian cukai kediaman.
  2. Menyelesaikan isu tanah yang dirampas/diambil oleh kerajaan BN.
  3. Cuti bergaji 30 hari kakitangan kerajaan kematian suami.
  4. Menyediakan 17,000 peluang kerja dalam 3 tahun kepada rakyat Terengganu.
  5. Merakyatkan ekonomi dan menyediakan skim khas rakyat miskin. Baca seterusnya
Apa gua dimaklumkan inilah program kali ke 3 dan terakhir dengan slogan 'PAS Ganti Umno' yang mana poster, banner, signboard telah dipacak sepanjang perjalanan gua di Negeri Terengganu Darul Iman. Gua malas nak ulas perkembangan politik di Terengganu walau pun banyak maklumat yang gua dapat dari pihak PAS dan Umno celaka. Gua akan tulis apabila waktu mengizinkan kerana ia amat menyeronokkan dalam senario politik Terengganu yang gua nampak cukup hebat ini.


Gua selitkan sikit video 'PAS Ganti Umno celaka'


Inilah kerja barua umno celaka dalam usaha mereka untuk menyekat kebangkitan PAS di Terengganu.
Hello bro,  Apa lu tengok, ada nampak gunung Rosmah puaka ker...!!!!

Apakhabar Mat Said???. Gua belum sempat jumpa lu lagi nanti gua call lu, kita jumpa di tempat biasa. Gua tak sempat merasai air Zam-Zam yang lu agihkan kat rakyat Terengganu tetapi berkotak-kotak masih berada dirumah JKKKKKK lu, Sumber

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .