Ikuti Blog ini

PM Malaysia jika BN terus berkuasa...

Seorang anak muda, Muhammad Muizzuddin pernah melontarkan pertanyaan berikut di dalam 'Surat Terbuka' beliau kepada DS Rosmah Mansor:

".. Datin Seri ke luar negara untuk bertemu pemimpin negara luar, pernah juga Datin Seri menyambut kehadiran Perdana Menteri luar negara ke Malaysia, dana RM111 juta untuk PERMATA, pertemuan First Lady dan liputan-liputan meluas setiap aktiviti Datin Seri di media dalam dan luar negara, itu bagi saya menunjukkan yang Datin Seri seolah-olah punya kuasa di dalam pentadbiran negara.

"... Justeru, sebagai anak muda yang penuh persoalan di minda, saya bertanya dengan baik, bagaimana ini semua berlaku".

"Sedangkan, kami rakyat tidak pernah melantik Datin Seri sebagai pemimpin negara. Suami Datin Seri yang memimpin kerajaan yang telah dipilih rakyat melalui proses Pilihan Raya! Atau apakah dengan hanya menjadi isteri kepadanya, menjadikan Datin Seri turut berkuasa?"

Pada hari ini, 12 Mac 2012 persoalan ini akhirnya terjawab selepas majlis perasmian Sidang Kelima Parlimen ke-12....

DS Rosmah berbelanja ratusan ribu ringgit untuk membeli pakaian yang yang akhirnya dapat ditakrifkan 'berpakaian tetapi berbogel'....Inilah fesyen Rosmah Mansor semasa pergi ke parlimen hari ini.. Bilalah Najib nak tarbiyahkan Rosmah. Cuba perhatikan betul-betul, Najib duduk di belakang Rosmah.. Apa maknanya tuh?
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .