Ikuti Blog ini

AYUH..!! Kita popularkan muka mangkuk Amno neh...

Patutlah tak kena tangkap samseng Gombak tu.. Pemuda UMNO rupanya dia.. tengok nih!! ~ ASD


Ingat lagi insiden keganasan yang dicetuskan oleh samseng-samseng upahan UMNO dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat di Gombak?

Dalam kejadian seorang petugas Pakatan Rakyat telah ditusuk dengan objek tajam oleh seorang samseng UMNO dan video kejadian tersebut telah merakamkan kelibat seorang pumuda memakai helmet menikam bahu petugas Pakatan Rakyat itu.

Namun begitu hingga kini tiada sebarang berita yang melaporkan bahawa pemuda tersebut telah diberkas oleh pihak Polis meskipun video dan lain-lain maklumat mengenai kejadian tersebut banyak dalam internet.

Ada sebab rupanya pihak Polis tidak dapat meneruskan tugas mereka.. dan ianya juga membuktikan dakwaan Tan Sri Musa Hassan iaitu ahli-ahli politik mencampuri tugas Polis ada benarnya..

Baca siapa samseng upahan UMNO itu seperti yang didedahkan oleh PemudaGombak.com.. dan korang akan tahu mengapa beliau hingga kini tidak diberkas oleh Polis...



Namanya Herry, tinggal berhampiran dengan kawasan kejadian. baru berusia sekitar 22-23 tahun. masih budak lagi.

Pernah bertugas sebagai Polis tapi telah dipecat kerana kes rasuah dan salah laku.

Abang dia pula org kuat kepada ketua pemuda UMNO gombak, Megat Zulkarnain Omardin.

Menurut informasi yang admin dapat, dia ni DIBAYAR SEBANYAK RM 1,000 khusus untuk buat haru biru dan menimbulkan kekecohan.

Admin tak pasti sama ada pembuat kecoh yang lain itu turut dibayar sebanyak itu, tapi dengan jumlah RM1,000 tu la yang membuatkan dia ada "lesen besar" bawak kerambit dan menikam bahu salah sorg penyokong PR masa tu.

Inilah bukti kejijikan politik ala-BN - sanggup memperalatkan belia untuk menimbulkan kekacauan dan keganasan semata2 ingin menghalang kemaraan Pakatan Rakyat.

 
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .