Ikuti Blog ini

Penjelasan dari Samseng UMNO tentang keganasan di Gombak (Video Inside)

Laporan dari media pro UMNO mendakwa dalam keganasan yang telah berlaku di ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak semalam 4 orang penyokong UMNO/BN telah cedera.

Antara yang dilaporkan cedera itu termasuklah salah seorang Ahli Jawatankuasa UMNO Cawangan Batu 10 Gombak Mohd Faizaruddin telah mengalami kecederaan di bahagian kepala.


Kejadian tersebut berlaku setelah berlaku pertembungan program di antara pihak Pergerakan Pemuda UMNO dan PKR yang masing-masing menganjur di lokasi yang sama di Batu 8 Gombak Selangor.

Program Ceramah anjuran PR itu telah dihadiri oleh Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim diiringi beberapa Pimpinan PR termasuklah Timbalan Presiden PKR Azmin Ali dan Setiausaha PAS Gombak Khairul Fahmi.

Manakala Program Pergerakan Pemuda UMNO yang berlangsung di hadapan Ceramah parti lawan dipimpin oleh Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Gombak Datuk Megat Zulkarnain. Ianya juga disertai Pergerakan Wanita UMNO Bahagian berkenaan.

Berikut adalah cerita dari samseng UMNO yang cedera itu..


Dia kata UMNO pun ada program kat situ, bila DSAI datang diaorangpun menerpa untuk melihat suasana..

Dah ada program sendiri apahal pulak nak menyibuk dengan program Pakatan Rakyat?.. teruskanlah program korang tu..

Mungkin provokasi terhadap program Pakatan Rakyat itu sebenarnya adalah program mereka.. sebabnya banner di bawah ni bukannya boleh dicetak dalam masa lima minit..


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .