Ikuti Blog ini

Saiful, kalau tak rela kenapa biarkan ditikam belakang?



Laporan polis ini dibuat pada 28 June 2008 @ 5.45 PM oleh Mohd Saiful Bukhari bin Azlan,

"Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR." (sumber rockybru.blogspot.com)

Berdasarkan laporan polis ini, Saiful mengadu diliwat @ sama maksudnya beliau telah dirogol oleh DSAI. Kejadian ini pula telah berlaku banyak kali kerana . Saiful ini baru berkerja dengan DSAI kira-kira 3 bulan. Agaknya sudah berapa kali beliau "diliwat" oleh DSAI?
Sesiapa pun yang berakal waras akan meragui kesahihan laporan polis ini. Maka banyak teori konspirasi yang wujud. Petang ini saya tak nak tambah teori2 itu, tetapi sekadar melontarkan beberapa persoalan tentang "cara2 Saiful diliwat" :

1) Usia Saiful 23 tahun manakala usia DSAI dah 60 tahun++ : macamana agaknya DSAI nak "menonggengkan" si Saiful ini tanpa kerelaan Saiful? Kalau tengok saiz badan Saiful, kuat jugak orangnya. Takkan boleh kalah dengan pakcik usia 60an? Ingat senang ke nak londehkan seluar orang? Pegang 2-3 orang pun belum tentu dapat londehkan tau. Ini pulak DSAI sorang2. Kalau ada orang lain tolong pegang, tentu dah ada tulis dalam report tu kan?

2) Kalau tak rela tentunya ada kesan pergelutan @ pergaduhan antara kedua2nya. Tentu sekali terdapat kecederaan pada kedua2 pihak. Lebam biji mata ke. Tentu sekali dalam kondo tu, banyak perabot dan barang, kenapa tak ambik barang2 tu, hempok muka DSAI masa pergelutan tu. Atau pun DSAI hempok Saiful sebab melawan masa nak rogol @ liwat Saiful tu. Mangsa rogol (perempuan) pun akan melawan, kenapa Saiful tak lawan? DSAI terlalu kuat? Terlalu lemah ke si Saiful ni? Tak berjuang langsung mengelakkan dirinya dari diliwat?

3) Dah tu pulak, bukannya sekali dia mendakwa diliwat, kenapa tak lapor bila kali pertama kena? Apa nak takut? Kenapa sekarang berani pulak?

Entah apa-apa tuduhan yang tak masuk akal. Kalau tak rela kenapa biarkan ditikam belakang? Dah tu, bukannya sekali, banyak kali pulak tu. Inilah tanda akhir zaman, manusia tidak lagi takutkan Allah, fitnah bermaharajalela.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .