Ikuti Blog ini

Galeri gambar upacara angkat sumpah Anwar di Parlimen


Jadi tumpuan....ahli Parlimen Permatang Pauh yang baru, Datuk Seri Anwar Ibrahim tiba di Parlimen pada jam 9:50 pagi bagi menghadiri upacara angkat sumpah. Kehadiran beliau menjadi tumpuan pemberita dalam dan laur negara.


Anwar mengangkat sumpah sebagai ahli Parlimen Permatang Pauh pada jam 10:03 pagi di depan Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia.


Anwar menandatangani surat aku janji selepas mengangkat sumpah sebagai ahli Parlimen Permatang Pauh yang baru.


Anwar tersenyum kepada pemberita selepas selesai mengangkat sumpah sebagai ahli Parlimen Permatang Pauh. Penasihat PKR itu mengesahkan tempatnya di Dewan Rakyat apabila memangi pilihan raya kecil Permatang Pauh dengan majoriti 15,671 undi.


Anwar keluar dari Dewan Rakyat menuju ke Lobi Parlimen untuk mengadakan sidang media. Turut mengiringi beliau adalah, Pengarah Strategi Pilihanraya PKR, Saifuddin Nasution. Ismail.


Jadi tumpuan ramai...Anwar menjadi tumpuan media tempatan dan antarabangsa ketika mengadakan sidang akhbar selepas upacara angkat sumpah di Dewan Rakyat hari ini.


Tunggu dulu.....Mungkin itu yang diperkatakan Anwar kepada wartawan dalam sidang akhbarnya di lobi Parlimen hari ini.


Anwar ditemani isterinya, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail bersama anak mereka, Nurul Izzah Anwar yang juga ahli Parlimen Lembah Pantai dan Nurul Nuha. Turut serta bersama beliau, Ketua Penerangan, Tian Chua dan Saifuddin Nasution Ismail.

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .