Ikuti Blog ini

Presiden PAS ucap takziah kepada keluarga Allahyarham Razali Ismail


KUALA LUMPUR, 29 Nov - Presiden PAS, Tuan Guru Dato' Seri Abdul Hadi Awang menyampaikan ucapan takziah dari bagi pihak diri beliau dan keluarga serta seluruh ahli-ahli PAS kepada keluarga Allahyarham Dato' Razali Ismail (Ahli Parlimen Kuala Terengganu) yang telah pulang ke rahmatullah.

Dalam satu kenyataan yang dihantar oleh Setiausaha Akhbarnya, Presiden PAS berkata pihaknya mengucapkan takziah di atas pemergian Allahyarham petang semalam akibat serangan jantung.

Allahyarham adalah Timbalan Menteri Pelajaran dan ahli parlimen Kuala Terengganu dan Tuan Guru mendoakan semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat oleh Allah swt dan semoga isteri dan keluarga Allahyarham tabah menghadapi ujian yang besar ini.

"Allahyarham adalah seorang ahli parlimen dan Timbalan Menteri yang baik dan sangat komited dalam menjalankan tugas-tugasnya terutama semasa sesi sidang dewan di Parlimen," kata kenyataan itu.

Menurut Setiausaha Akhbar Presiden PAS, Roslan Shahir, Tuan Guru kini berada di Tanah Suci bagi mengerjakan ibadat haji dan dijangka pulang ke tanahair sekitar pertengahan bulan Disember nanti.


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .