Ikuti Blog ini

DS Nizar Beli Hakim Untuk Menang Kes


oleh : cikgu din

Sewaktu Ceramah Kudeta Kerajaan Perak baru-baru ini kita telah menyentuh terdapat tukang kempen UMNO telah berucap dalam satu majlis anjuran PIBG dalam DUN trong menyatakan DS Nizar akan kalah.

Mereka ini berhujah Zambry akan menang berdasarkan peruntukan perlembagaan dan undang -undang tubuh kerajaan Negeri Perak.

Tukang kempen ini tergamak menyatakan kepada ibu-bapa di Sekolah Toh Johan ,Trong jikalau DS Nizar menang kes 9 Februari ini ,Nizar membeli para hakim.

Berapa juta DS Nizar membeli para hakim empat atau tiga orang hakim penceramah UMNO ini tidak menjelaskan.

Kita yang sering mengikuti DS Nizar pun mengetahui DS Nizar terpaksa menjaga 4 Dun dengan jumlah pengundi lebih 70 ribu orang.Mana mungkin DS Nizar mempunyai duit sekupang dua mampu membeli hakim.

Kita berharap jika betul bagai didakwa,kita mengharap tukang kempen UMNO melaporkan kepada SPRM.SPRM cepat bertindak jika pimpinan pembangkang yang terlibat.Sepertimana kes rasuah dan sadekah seks dua ADUN katak!Kini apabila mereka menjadi penyokong tegar BN kes mereka pun senyap sunyi.

Kita juga difahamkan oleh orang sekeliling Osman Jailu ,teloq Zamry kena jentik selalu."Justeru itu poket kami penuh dan melimpah" dakwa orang kuat Man Katak!

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .