Ikuti Blog ini

Muktamar PAS - Pilih mereka yang boleh diterima semua kaum !

CALON-CALON TIMBALAN PRESIDEN PAS. SEMOGA PERSAINGAN INI AKAN MEMANTAOOOPKAN LAGI PAS PADA MASA AKN DATANG. Agak-agak yang mana satu jadi pilihan anda ?

Rasanya anda tentu sukar untuk buat pilihan. GO mat sabu...GO dato tuan..siapapun yang duduk di situ, tetap tidak akan melemahkan jihad jamaah utk tumbangkan UMNO dan BN..takbir !!


53 calon mengesahkan bertanding untuk jawatan AJK PAS Pusat. Hanya 18 akan dipilih menganggotai Jawatankuasa Kerja disitu. Kini negara dapat melihat bahawa PAS mempunyai ramai pemimpin yang cerdik, pintar, berwibawa dan berbakat dan diharap pemimpin-pemimpin ini semua dapat memainkan peranan yang besar dalam PRU-13 dan masa depan parti ini demi kebaikan rakyat dan negara.

Pemimpin-pemimpin yang lantang bersuara untuk menangkis serangan-serangan UMNO sangat diperlukan oleh parti dan disini pemimpin-pemimpin seperti Datuk Mahfuz Omar, Ustaz Idris Ahmad, Khalid Samad, Khalil Idham Lim dan Mat Sabu menonjol dan menyerlah.

Semoga slogan 'PAS Untuk Semua' akan muncul sebagai satu slogan yang akan dapat dinikmati kesahihannya oleh rakyat Malaysia dari semua lapisan masyarakat dan oleh itu saya harap pemilihan parti yang akan dilangsungkan di Muktamar kali ini akan memberikan peluang kepada pemimpin-pemimpin ini untuk sama-sama berjuang untuk Islam dan juga untuk rakyat seluruh Malaysia.

Semoga Tuhan akan memberi ilham kepada semua perwakilan PAS untuk membuat pemilihan dengan cara yang bijak, berhemah dan bertanggungjawab. Dibawah adalah senarai 'sejarah' mantan AJK PAS Pusat yang lalu. Sekadar rujukan !



albanjari

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .