Ikuti Blog ini

Gema "SHAME ON YOU" Di London Bakal Akhiri Pemerintahan Najib Sebagai PM Malaysia

Berdasarkan kepada perkembangan mutakhir, nampaknya kedudukan Najib sebagai Perdana Menteri semakin goyah. Perlekehan beliau terhadap BERSIH 2.0 serta penipuan yang dibuat terhadap rakyat di dalam soal penyediaan stadium memakan dirinya sendiri.

Kini rata-rata sokongan rakyat terhadap BERSIH semakin meningkat. Jika perhimpunan 50,000 pada 9 Julai lalu diperlekehkan oleh polis dan Najib sebagai hanya 5,000, kini Tuhan membukakan mata semua untuk melihat bahawa bilangan rakyat yang menyertai BERSIH sebenarnya lebih daripada 50,000 - mungkin 500,000, munkin 5 juta mungkin 15 juta, hanya kerana ramai diantara mereka adalah majoriti senyap yang tidak dapat hadir ke perhimpunan kerana telah diharamkan oleh kerajaan Malaysia.

Jika tidak sepastinyalah hari ini juga kemungkinan Najib sudah terbongkang dari kerusi "menteri perdana"nya.

Pertama kali di dalam sejarah BERSIH, ia tersebar dan disambut di seluruh pelusuk dunia (bukan sekadar di Malaysia). Jika di dalam negara sambutan Bersih di kekang oleh Polis & FRU, tetapi di luarnegara mereka bebas. Dan GB percaya bilangan mereka yang menentang Najib (setidak-tidaknya di dalam isu BERSIH) semakin membuak dan membesar.

Dan satu ciri yang menarik pada BERSIH kali ini ialah ia disertai oleh rakyat yang multi-racial bukan lagi terhad kepada kelompok etnik Melayu seperti di dalam BERSIH 1.0.

Apa yang berlaku itu menunjukkan juga pemerintahan Najib sudah berada di penghujung jalan.

Jika sebelum ini diketahui, dahulu, Najib begitu beriya-iya ingin mengambil-alih tampuk pemerintahan dari tangan Pak Lah, kini, Najib akan merasakan hal yang sama malah mungkin lebih dasyat. GB difahamkan, pelbagai tekanan dilakukan oleh pihak Najib ke atas pentadbiran Pak Lah supaya Pak Lah berundur dan terpaksa melambaikan tangan mengucapkan sayonara kepada Jabatan Perdana Menteri lebih awal... tidak dapat memenuhi hasratnya menjadi PM selama dua penggal (Tempoh Pak Lah sebagai PM ialah 31 Oktober 2003 – 3 April 2009).

Kini hukum alam mengambil tempatnya. Roda berputar dan Najib perlu merasai bagaimana beliau kini ditekan oleh rakyat supaya berundur kerana kekejaman itu tidak akan dapat mengatasi kebenaran.

Dan terdapat juga kemungkinan Najib bakal mengakhiri pemerintahan sebagai PM lebih awal daripada Pak Lah.

Di bawah ini sebuah sketsa dari London. Dipetik dari sebuah blog bernama Jalanpulang1978. Menyaksikan detik bagaimana seorang PM Malaysia menerima penghinaan yang amat sangat dari rakyatnya sendiri di luarnegara sehingga rakyat sudah tidak lagi menaruh simpati kepadanya: SHAME ON YOU NAJIB!


TERKINI DARI LONDON!! VIDEO!! LAGI RAKYAT MALAYSIA MALUKAN NAJIB ALTANTUYA!!
TERKINI!!


LONDON, UNITED KINGDOM - 1830 HRS JUMAAT



LAUNGAN "SHAME ON YOU NAJIB!!" BERGEMA SEMPENA "SAMBUTAN TERAKHIR" NAJIB ALTANTUYA DI HOTEL INTERCONTINETAL LONDON, JAM 630 PETANG WAKTU LONDON SEMALAM (130 PAGI TADI WAKTU MALAYSIA)





KETIBAAN NAJIB ALTANTUYA DI HOTEL BERKENAAN DIIRINGI ROSMAH MANSOR DAN MENTERI LUAR, ANIFAH AMAN SERTA DELEGASI MALAYSIA DISAMBUT DENGAN PEKIKAN DAN SORAKAN MENGGUNAKAN PEMBESAR SUARA DI HADAPAN HOTEL BERKENAAN!!



DALAM VIDEO KLIP PERTAMA, ANIFAH CUBA BERUNDING DENGAN RAKYAT MALAYSIA YANG MENUNGGU KETIBAAN NAJIB DENGAN HARAPAN CUBA MENYURAIKAN MEREKA DARI PERKARANGAN HOTEL BERKENAAN.



MALANGNYA, NASIHAT ANIFAH TIDAK DIENDAHKAN DAN MEREKA TERUS BERKUMPUL SEPERTI MANA YANG DILAKUKAN DI HADAPAN MANSION HOUSE SEMALAM!!

DIPERCAYAI NAJIB ALTANTUYA MENGADAKAN MAJLIS BERSAMA DENGAN RAKYAT MALAYSIA DI SANA DAN YANG TERAKHIR SEBELUM BERLEPAS PULANG KE KUALA LUMPUR.

SAKSIKAN VIDEO YANG DIRAKAMKAN EKSKLUSIF BUAT PENONTON JALAN PULANG DARI LONDON, UNITED KINGDOM.

JALAN PULANG


"SHAME, SHAME, SHAME ON NAJIB RAZAK"!!

"SHAME, SHAME, SHAME ON YOU"!!





Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .