Ikuti Blog ini

Utusan buang ego takut bangkrup...

TANDA UTUSAN NAK BANKRAP!!!

Terpaksa minta maaf kerana banyak kalah saman, surat khabar pun tak laku

Pasal apa, tiba-tiba Utusan Malaysia minta maaf, mungkin kerana faktor kewangan kerana Utusan telah banyak kali kalah dalam saman malu terutama kes Lawan Lim Guan Eng bukan sikit jumlah harus dibayar ratusan ribu.
Dalam kes saman YB Teresa Kok keatas Utusan terang-terang UM membuat fitnah jadi untuk mengelak dari kalah dalam kes saman ini tentunya denda ratusan ribu ringgit Utusan terpaksa menarik kes ini dengan menyelesaikan dengan penyaman.

Kita tahu Utusan terus merosot tiada keuntungan lagi semenjak akhir-akhir ini untuk mengelak dari bangkrap tentu lebih baik mohon maaf sahaja.......
p/s: Tak habis-habis dengan fitnah, memutar belit berita demi survival Umno. Itulah Utusan Malaysia yang kini popular dengan akhbar pecacai Umno tegar, pemfitnah nombor satu setelah beberapa siri saman fitnah yang telah dimenangi ramai ikon politik terutamanya dibarisan Pakatan Rakyat.

Nampaknya, media penjilat Umno neh tak serik-serik buat hal dan tak kira masa dan siapa!

Buktinya, Pengerusi Institut Akhbar Malaysia, Chamil Wariya dan Utusan Malaysia terpaksa merafak sembah dan memohon maaf pada Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok Suh Sim. Ini semua kerana fitnah dari akhbar penjilat Umno ni la yang disiarkan dalam artikel bertajuk 'Politik Baru YBJ'.- (...)
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .