Ikuti Blog ini

Pengkhianat terlicik negara Malaysia

Assalamualaikum wm muslimin/muslimat yang dihormati sekelian
Dunia tahu dan mengagumi betapa konon hebatnya sang penipu dan pembohong kaki kelentong anak Kutty dari Kerala, iaitu mantan Menteri Perdana Malaysia selama lebih dua dekad.

Kehebatan dan kelicikkannya memperdaya umum terutama segelintir umat Melayu dengan 'kepetahan' dan 'temberang'nya secara profesional amat mempersona bagi yang tidak mahu selidik dan fikir. 

Amat merugikan kaum Melayu yang malas menganalisis biji butir mamak ini sebaliknyai percaya bulat-bulat apa saja yang keluar daripada mulut licik, jahat dan busuk mamak pemfitnah tersohor abad ini!

Mereka lupa akan segala penyelewengan, kelentongan dan penyalahgunaan kuasa oleh pengkhianat ini yang lebih lama dari semua mantan menteri perdana yang lain. Selama itu dia menjadi 'diktator' terakus dan zalim di negara Malaysia tercinta ini, tanpa disedari rakyat terutama orang-orang Melayu!

Mamak pengkhianat ini disanjung, dipuja dan diarak jemput serata pelusuk kampung dan kota untuk diperdengarkan 'pembohongan' profesionalnya tanpa menyedari mereka dilembukan. Tidak cukup diperbodohkan,dicerca secara halus akan bangsa Melayu dengan slogan basi yang popular 'Melayu mudah lupa'! Lupa betul kerana selama pemerintahan diktator tua ini dia telah mengkayakan sanak saudara,kroni dan diri sendiri hingga termasuk senarai orang-orang terkaya di Malaysia malah dunia.

Melayu memang mudah lupa kerana mamak inilah menyebabkan berbilion wang negara tiris dan punah daripada skandal Perwaja, PKFZ, Petronas, pengkhianatan royalti minyak Kelantan juga Terengganu dan banyak lagi penyelewengan di'lupai' Melayu tapi bukan semua Melayu mudah lupa. Masih ada yang ingat sampai mati !

Mamak spesis dari Kerala ini mudah menyeleweng bila kuasa sudah di tangan tambahan lagi sekian lama, diputar dan di'badut'kan segala badan dan agensi kerajaan dari badan kehakiman, badan keselamatan dalam negeri hinggalah pada raja-raja Melayu. Dikhianatinya, sesuka hati dicaturnya sampai ada satu masa hakim yang telus dan berwibawa pun dikuaknya, digantikan dengan para syaitan dan pengampu pak angguk bila kehendaknya dibantah. Jangan lupa juga sekutu seketurunan rapatnya barua yang popular dengan 'correct correct correct' itu!

Di sebalik segala kebejatannya dan kezaliman termasuk akta ISA, konspirasi liwat bersiri, juga lain-lain penyalahgunaan kuasa mamak pengkhianat ini tetap disanjung gila oleh para pecacai dunggu bak lembu kondo yang mudah dipawahkan. Bayangkanlah satu contoh mudah lagi, hakim-hakim pun boleh diatur!
Tidak cukup kelentongan akal mamak ini, sang pecacai-pecacai dan pengampu membina yayasan minda kelentong mamak ini pula, teramat geliga konon otaknya bagi para pembodek padahal kelentongan saja kuat. Mungkin pak cik-pak cik dan mak cik-mak cik felda boleh terima sang pembohong dari Kerala ini tapi tidak semudah itu oleh para pemikir yang celik akan kelicikkan anak Kutty ini !

Dari pengakuan dan soal-selidik rambang sekitar bandar Alur Setar juga beberapa kampung di Kedah yang amat mengenali suku-sakat keturunan mamak dari Kerala ini boleh disimpulkan bahawa mamak Madey Kutty ini secara diam dan halus amat-amat membenci orang Melayu. Di hati khianat busuknya memang dia amat tidak boleh pandang bangsa Melayu bak kata orang walau sebelah mata!

Tapi mamak jahat ini amat bijak mengunakan kepercayaan bangsa Melayu, diperdaya dan diperalatkan Melayu secara halus dan sewenang-wenangnya dari berkahwin sampai mempermainkan segala bidang kemelayuan untuk kepentingan diri.

Sampai ada yang mengatakan bahawa dia amat benci, meluat kepada bangsa Melayu dari pandangan mereka yang mengenalinya dari dekat akan hatibudinya!

Lihat saja 'jasa-jasa' lepasnya yang negatif dan khianat dari melingkopkan institusi raja-raja, institusi kehakiman dan terkini pendedahan projek IC di Sabah dan Sarawak. Walaupun pada mulanya mahu alih kesalahan pada Allahyarham Tunku Abdul Rahman, konon. Tapi terbongkar bahawa tindakan Tunku berbeza daripada projek IC yang merugikan negara.

Kini projeknya memakan diri, malah mengorbankan anggota keselamatan negara pula! Hanya alasan dunggu diberi mamak ini, walhal projek IC itu semata-mata untuk selamatkan parti karat biru daripada berkubur di Sabah!

Kini makin terburai kesan pengkhianatan mamak dajjal perosak ini di Sabah ,angkara sang Madey anak lelaki Kutty.

Di era kini, info di hujung jari tapi hairan masih ramai boleh diperlembukan mamak khianat ini. Butakah mereka akan segala kebejatan yang dilakukan? Allahyarham Tn Hj Ustz Fazil Nor tidak silap meramalkan mamak ini akan panjang umur untuk melihat hasil pengkhianatannya terhadap negara dan rakyat, juga khazanah negara yang diseleweng dan disalahgunakan.

Terkini dengan megah dan angkuh pula mamak ini menyarankan supaya buku biografi suami Hj Najib si Rosamh diedar sebanyak mungkin ke serata pelusuk tanah air! Apakah jasa-jasa dan kebaikan sang boros dan rakus itu hingga dia perlu dijadikan idola kepada pelajar-pelajar di sekolah?

Hanya yang berakal dan mahu berfikir sahaja yang tahu kesannya. Menjelang PRU-13 ini moga rakyat bangkit dan ubah kebejatan selama lebih lima puluh tahun ke arah negara yang lebih telus dan cemerlang di bumi Allah ini ins sya Allah.
Allahu Akhbar Allahu Akhbar Allahu Akhbar
jingoza
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .