Ikuti Blog ini

Utusan Kantoi Menipu lagi!! (Video Inside)

Dalam cubaannya untuk melindungi Papa Gomo Blogger Pro UMNO yang terkenal dengan penyebaran video lucah dan fitnah melalui Blognya, Utusan cuba memperbodohkan pembaca tegarnya yang kebanyakkannya terdiri dari macai-macai UMNO.

Utusan atau juga dikenali sebagai Lidah Rasmi UMNO pada 25 Mac lalu telah melaporkan kononnya Exco kanan kerajaan Pas Kelantan, Datuk Husam Musa hari ini menarik balik saman fitnah RM10 juta yang dikemukakan terhadap Wan Muhammad Azri Wan Deris yang didakwa pemilik laman blog Papa Gomo pada tahun lalu.

Menurut Utusan Peguam bagi Papa Gomo, Jasbeer yang telah ditemui pemberita memberitahu, Husam tidak memberikan sebarang alasan terhadap keputusannya menarik balik saman tersebut.


Apa yang sebenarnya berlaku ialah Husam Musa telah menarik balik saman fitnah tersebut untuk difailkan semula saman fitnah tersebut setelah dinasihati oleh Hakim.

Paling menarik dalam pembohongan Utusan kali ini, menurut Husam Musa tiada seorangpun wartawan apatah lagi wartawan dari Utusan dalam kamar bicara ketika Hakim memberikan cadangan tersebut.

Darimana Utusan mendapat cerita untuk dijadikan berita itu entahlah...

Apa komen YB Dato' Hj Husam Musa, Pengerusi Jawatankuasa Perancangan Ekonomi, Kewangan dan Kebajikan Negeri Kelantan mengenai laporan Utusan ini sila lihat video di bawah ini..



Papagomo Ada Hubungan Dengan Pimpinan UMNO?..



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .