Ikuti Blog ini

TERBUKTI UMNO PARTI HIPOKRIT !!!


Tahniah kepada aktivis yang menyertai himpunan aman membantah kekejaman rejim Israel ke atas Palestin di hadapan Kedutaan Amerika Syarikat tengah hari tadi.

Himpunan yang dikepalai Naib Presiden PAS, Mohammad Sabu itu bermula pada jam 11.30 pagi dengan peserta berhimpun di hadapan Bangunan Tabung Haji.

Turut hadir ialah, Ketua Pemuda PAS, Salahuddin Ayub; Bendahari PAS, Dr Hatta Ramli; AJK PAS Pusat, Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi; ahli parlimen Titiwangsa, Dr Lo Lo Mohd Ghazali; wakil Jemaah Islah Malaysia (JIM); wakil mahasiswa Islam dan beberapa NGO tempatan.

Persoalannya, dimanakah pemimpin2 dan penyokong UMNO yang lain ?? Jika di Melaka mereka lebih sibukkan mem[perjuangkan isu babi daripada membela nasib umat Islam di Palestin yang dibedil oleh puak kufar Israel Laknatullah. Bagi saya, UMNO merupakan parti yang hipokrit begitu juga dengan para pemimpinnya. Islam yang mereka canang selama ini hanyalah untuk kepentingan mereka dan bukan untuk kepentingan sejagat. Lihat sahajalah kes hudud mereka antara parti yang begitu kuat menentang perlaksanaan hukum Allah walhal mereka ini semua beragama Islam. Mereka juga sanggup menakutkan non muslim daripada tampil ke hadapan untuk memberi penjelasan..Kesimpulannya, jika benar UMNO mahukan Islam di Malaysia ini dah lama mereka bawa....



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .