Ikuti Blog ini

AWAS - Buletin KUALA Palsu!


KUALA TERENGGANU, 14 Jan - Musuh politik PAS meneruskan agenda jahat mereka dengan mengeluarkan 'buletin KUALA palsu' yang dikeluarkan oleh Badan Perhubungan PAS Negeri Terengganu.


Dalam sidang akhbarnya hari ini, Pengarah Operasi Pilihanraya Kuala Terengganu, Dato' Wan Mutalib Embong menunjukkan bukti kejahatan pihak tertentu yang ingin mengaburi mata pengundi dengan mencetak Buletin KUALA, risalah rasmi PAS.


Buletin KUALA edisi 3 telah dicetak dan disebarkan oleh mereka dengan isinya yang jelas mengutuk pembangkang dan menipu rakyat.


Antara perbezaan buletin palsu dengan yang asal adalah:

1- Tiada tanda pangkah (X) di tepi logo PAS di penjuru atas risalah tersebut.
2- Isi dalam risalah tersebut berbeza daripada risalah asal.
3- Jarak antara huruf-huruf perkataan 'KUALA' dekat antara satu sama lain.
4- Tajuk, isi dan gambar yang terdapat dalam buletin itu jelas memfitnah dan mencemarkan nama baik pimpinan PAS dan Pakatan Rakyat.

** isi muka surat dalam yang betul **

** isi muka surat dalam yang palsu **

Harapan kami agar berita ini disebarkan sesegera mungkin dan walau siapa pun yang membuat angkara ini akan menerima pembalasan yang sewajarnya daripada Allah SWT.

** isi muka surat belakang yang betul **

** isi muka surat belakang yang palsu **

Awas! sesi pembohongan dari pihak ini yang pasti akan diteruskan sepanjang kempen pilihan raya ini. Rakyat akan dihalang dari mendapatkan maklumat dan informasi yang benar dan telus.


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .