Ikuti Blog ini

POLITIK ADALAH PERNIAGAAN UMNO & BN




Calon PAS bakal menang - Puteri Umno


SEORANG petugas dari Puteri Umno yang datang dari Selangor mengakui PAS akan menang pada pilihanraya kecil ini.

"Walau apa pun usaha yang dilakukan oleh BN terutama Umno untuk memenangkan calon mereka namun, mereka terpaksa akur untuk bakal menerima kekalahan di tangan calon PAS pada 17 Januari nanti".Beliau yang sendiri datang menemui petugas Muslimat PAS awal pagi tadi beberapa kali menyatakan PAS bakal menang di Kuala Terengganu.

Beliau yang juga bekas PR kepada Azalina Othman Said menyatakan demikian berikutan usaha-usaha yang dilakukan oleh mereka untuk menarik undi masih kurang berhasil.Kenyataan Puteri Umno yang sebelum ini sentiasa mengekori pergerakan Muslimat PAS ke lokasi-lokasi kempen ini akhirnya datang ke penempatan Muslimat PAS dan membuat beberapa pengakuan yang begitu mengejutkan.

"Alhamdullillah, mungkin inilah pertolongan Allah kepada kami di atas doa dan pengharapan yang kami sandarkan hanya kepadaNya. Sepanjang tempoh kempen ini, setiap malam kami buat solat hajat, baca Yaasin dan bermunajat kepada Allah menghadapi sesi serangan mereka,"Namun, kami akan terus mendoakan agar mereka dapat menerima kebenaran atau sekurang-kurangnya tidak mengacau gerak kerja kami sepanjang tempoh kempen ini," ujar seorang petugas Muslimat yang begitu bersyukur dengan perkembangan tersebut.Namun begitu, pihak kami difahamkan gerak kerja kempen Muslimat ini masih lagi diganggu sekumpulan penggerak Umno yang terdiri daripada Wanita, Puteri dan Pemuda terutama menghalang laluan kempen petugas.

Terdahulu, tindakan mereka menghalang berdiri di tangga dan tidak memberi laluan kepada petugas PAS. Menurut maklumat tambahan, pihak BN juga akan mencetuskan provokasi di lokasi-lokasi kempen petugas pakatan rakyat dan akan menyalahkan pihak pakatan rakyat atas berlakunya kejadian tersebut. - sumber PAS.






Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .