Ikuti Blog ini

Gambar Yang Menggugat UMNO/BN Bukit Gantang

Gambar dekat bawah ni aku ambik dekat Pejabat MCA Cawangan Trong maa aku dok ronda-ronda petang tadi.

Jam 3:51 kami lalu depan Pejabat MCA ni, ada sorang apek dok melanguk atas kerusi roda dia... dalam hati aku terasa nak snap gambaq apek ni tapi aku tak tau pasai apa.


lepas aku snap sekeping, apek ni reverse masuk kedalam. aku ingat dia nak menyuruk sebab tak nak gambaq dia kena rakam, rupanya dia pi ambik satu "benda" dekat dalam, lepas tu dia keluaq balik sambil dok tunjuk "benda" tu dekat aku..!

Apa "benda" yang apek tu ambik dekat dalam dan apa "benda" yang apek tu tunjuk dekat aku???

Dan inilah dianya "benda" yang apek tu tunjukkan dekat aku... aku tak tau nak kata apa... hangpa pikiaq la sendiri.

Macam mana UMNO/BN nak menang kalau dah orang dalam Pejabat MCA Cawangan sendiri pun (walaupun warga emas) tak segan silu menyatakan sokongan secara terbuka kepada Calon dari Pakatan Rakyat..?

Please everybody... giva a big clap to our special guest today... our otai from MCA Cawangan Trong..!

Sepanjang aku dok di Bukit Gantang... banyak kali dah aku lalu dekat Pejabat MCA Cawangan Trong dan tiap kali aku lalu, memang sunyi-sepi tempat tu dan adakah kejadian hari ni memberi gambaran awal bahawa MCA Cawangan Trong juga menyokong calon dari Pakatan Rakyat?

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .