Ikuti Blog ini

UMNO BN MASIH TAK INSAF DENGAN PROJEK MEE SEGERA



BN MASIH TAK INSAF DENGAN PROJEK MEE SEGERA

Dalam ucapan di Persidangan Agong Umno DS Najib meminta agar Umno menghentikan 'projek mee segera' setiap kali pilihanraya berlangsung. Menurut beliau, taktik itu sudah lapuk dan ketinggalan zaman.



Walau bagaimanapun Umno hanya pandai bercakap je, tetapi pelaksanaan hampehh...Seolah-olah tak mengambil pengajaran 'tulah' yang menimpa calon BN di Bukit Selambau yang ditimpa kemalangan akibat projek jalan 'mee segera' yang dibuat oleh BN sendiri sempena pilihanraya.

Terkini Tan Sri Muhamammad Md Taib mengumumkan 'ole-ole' kepada 150 keluarga miskin tegar di Bukit Gantang. Kita akan bina 154 buah rumah dan kita akan beri secara percuma (kepada golongan miskin)," kata Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Tan Sri Muhammad Muhd Taib.

Beliau, juga ketua penerangan Umno, mengumumkan bantuan itu di program ramah mesra kementeriannya di Kampung Air Tin, DUN Changkat Jering pada hari kelima kehangatan kempen pilihanraya kecil parlimen tersebut pagi tadi.

Nak tolong orang miskin tolonglah, dialu-alukan tetapi kenapa hanya sibuk-sibuk dalam kawasan pilihanraya kecil di Bukit Gantang sahaja? Walhal masih ramai lagi golongan fakir dan miskin yang merempat memerlukan bantuan dan perhatian kerajaan.

Semua ini menjadi bukti bahawa umno@BN hipokrit dalam menolong dan membantu rakyat!






Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .