Ikuti Blog ini

Benarkah Dia Teoh Beng Hock?


Saya menumpukan perhatian saya kepada siri kezaliman yang berlaku ke atas rakyat negara ini sepanjang saya mengulas isu perhimpunan aman Gerakan Mansuhkan ISA yang berlansung semalam.

Saya dari dulu tidak suka kepada keganasan, tidak suka kekejaman dan kezaliman yang berlaku oleh manusia ke atas manusia yang lain

Maka dengan itu saya melihat kezaliman polis yang berlaku adalah sesuatu yang amat jelek dan tidak sepatutnya ada lagi di zaman manusia telah tinggi nilai budi dan tamadunnya.

Namun, hasrat sedemikian seumpama utopia. Kezaliman terus bermaharajalela. Dan di saat saya mendedahkan kezaliman polis keatas rakyat, saya menerima sebuah video yang katanya diperolehi dari sebuah blog dan meminta saya untuk menilai siapa sebenarnya "watak" yang dibelasah teruk oleh anggota siasatan tersebut. Apakah beliau Teoh Beng Hock yang ditemui mati di bangunan SPRM tempohari?

Saya tidak dapat mengecam dengan baik. Mungkin ada pembaca blog ini yang lebih mahir dari saya. Namun yang nyata pegawai penyiasat yang bangsanya serupa dengan saya itu adalah binatang, bukan manusia.

Silakan tonton video ini:













Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .