Ikuti Blog ini

Krisis Perak menuju ke kemuncak


Menjelang 28/10/09 sehinggalah 7/11/09 adalah tempoh masa yang sangat dramatik bagi rakyat Perak . Politik Perak yang tidak menentu akan menuju penyelesaian atau kehancuran . Doakan yang baik berlaku . DUN Perak akan bersidang pada 28/10/09 . Sepatutnya sidang belanjawan dan perdebatan tentang program membangun rakyat dan ekonomi Perak 2010 .

2.Namun kerana kecelaruan tentang status speaker haram BN A.Ganesan masih tak terurus saya yakin ADUN-ADUN PR tidak akan sanggup bermesyuarat dengan diketuai spesies haram tersebut .

3.Rakyat masih keliru kenapa A.Ganesan adalah spesies haram & tidak ada maruah , pembohong dan pencemar maruah & kedaulatan Sultan Perak . Jawabnya mudah . Apabila BN mencalonkan Ganesan untuk menggantikan A.Sivakumar sebagai speaker , tentulah Sultan akur . Al Maklumlah UMNO/BN/Najib etc etc ! Raja mana yang nak tentang . Di Malaysia ini setelah krisis perlembagaan 1992 , kuasa sebenar ada pada presiden UMNO cum PM Malaysia . Raja2 dah dilondehkan kuasa mereka . Jangan lupa jenayah UMNO kepada Raja2 Melayu .

4.Namun tentulah Sultan Perak mengharapkan perlantikan speaker BN itu dibuat ikut undang2 . Habis UMNO/BN melacurkan undang2 . Lantik speaker tanpa usul yang sah . speaker tak angkat sumpah & yang paling bodoh nak tipu Sultan . Bila jadi speaker tak letak jawatan sebagai peguam . Bila orang kecoh beliau tipu rakyat dan Sultan dia buat surat backdated . Macam MC backdated . Hanya orang yang tolol dan bengong saja yang akan percaya penipuan A.Ganesan . Betullah yang haram , itu akan menelurkan benih2 & anak2 haram jua . Dahlah kerajaan haram , speaker haram dan sekarang nak bentangkan belanjawan haram .

Marilah kita berdoa semoga Allah memberi hidayah kepada seluruh warga Perak (Dari Sultan hingga yang melata dan merempat) supaya bangun mempertahankan keluhuran perlembagaan & kedaulatan undang2 .
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .