Ikuti Blog ini

Inilah Anak Pemimpin Islam Negara kita..TPM Muhyiddin Yassin

Fuhh..Inilah Najwa Muhyiddin,anak perempuan kepada TPM yang akan menjadi penyanyi dan merakamkan albumnya tidak lama lagi ,Beginilah lagaknya pimpinan Umno umpama "Paku Dulang,Paku Serpih..." dimana ayahnya yang sering menghentam Pas dan Pakatan Rakyat tidak islamik dan menuduh Pas hanya menggunakan islam untuk kepentingan politik.

Barang diingat..tidak adapun lagi seorang anak pimpinan Pas seperti anak Muhyiddin ini,sesungguhnya apa yang diperkatakan oleh pimpinan Pas mengenai islam selama ini memang benar-benar mereka realisasikan dalam kehidupan dan keluarga.

Berbanding dengan pimpinan Umno,yang sering kali melaung syiar-syiar islam tetapi dalam masa yang sama mereka menjadi hipokrit dengan lagak kehidupan dan keluarga yang langsung tidak mencerminkan kehidupan seorang pimpinan Islam.Ingatlah pesan Rasulullah "Kamu akan bersama-sama pemimpin yang kamu kasihi diakhirat kelak."...Sendiri Mau Ingat ma.... www.batu8bendangsiamonline.blogspot.com

* Kerana tahu ia akan memalukan Muhyiddin, pengacara rancangan Melodi ditutup suara mengaitkan Najwa dengan bapanya. (LIHAT SINI)
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .