Ikuti Blog ini

Peta Malaysia Kena Ajust Semula Akibat Pemimpin Durjana...

Malaysia: Makin Lama Makin Mengecil...

Tanah KTMB dah selamat diserah kepada Negara Berdaulat Singapura oleh pemerintah Negara Malaysia juga berdaulat yang diiktiraf.

Baru je awal bulan hari tu kecoh bila orang yang sama berjaya mengecilkan Wilayah Sempadan Negara Malaysia dengan tindakan menyerahkan 2 medan minyak termasuk sempadannya sekali kepada Negara Jiran kita yang berdaulat iaitu Brunei.

Syukur juga Negeri Kelantan dan Kedah yang bersempadan dengan Negara Berdaulat Thailand berada dalam pemerintahan Pakatan Rakyat. kalau tak, tak mustahil ada Negeri lain selain Sarawak dan Johor juga akan menjadi semakin kecil.

Yang menghairankan ialah, Pencacai-pencacai penjilat jubur UMNO/BN tak ada sekor pun yang berani berkokok padahal selama ini kita dimomok bahawa hanya UMNO/BN sahaja yang mampu menjaga kedaulatan Negara Malaysia.

Blogger-blogger UMNO/BN senyap sepi. tak mungin mereka ini diam kerana sedang berzikir, mungkin sedang berzakar agaknya.

Pembela Negara Malaysia tak lagi mempertahankan kedaulatan Wilayah Negara Malaysia malah, 1 persatu Wilayah Negara Malaysia diserah kepada Negara-Negara jiran kita.

Hasilnya, Singapura makin luas, Brunei makin membesar, akan datang, tak mustahil jika Wilayah JDA dan juga CCA di sempadan Kelantan - Thailand/Vietnam akan jadi hakmilik ke2-2 Negara Berdaulat tersebut. tak mustahil ini akan berlaku kiranya UMNO/BN berjaya merampas Kelantan dalam PRU-13 nanti.

Aku teringat bila Kerajaan Negeri Perak dulu dibawah MB Dato' Seri Ir Nizar serahkan geran tanah 100 tahun pada kaum bukan MeLAYU di Perak, sampai sekarang isu ni masih dimainkan dalam mana-mana ceramah UMNO/BN.

Itu baru serah pada kaum bukan MeLAYU yang juga WARGANEGARA MALAYSIA yang memegang Kad Pengenalan warna biru.

Apa akan jadi agaknya kalau Pakatan Rakyat serah kedaulatan Wilayah Negara Malaysia macam yang UMNO/BN buat kebelakangan ni..? tak payah banyak la... bagi cenderahati berupa "sepasu" tanah dari Wilayah Negara Malaysia pun cukup la.

Agaka-agaknya berapa lama isu "sepasu tanah" dari Wilayah Negara Malaysia sebagai "cenderahati" ni akan dimainkan..?

1 hari..? 1 minggu..? 1 bulan..? 1 tahun..?

Aku agak, sampai dekat Padang Mahsyar nanti pun Pencacai UMNO/BN dok zikir lagi pasal isu ni...
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .