Ikuti Blog ini

200 sertai bantahan konsert Adam Lambert







KUALA LUMPUR, 14 Okt: Lebih 200 anggota Pemuda PAS dan mahasiswa menyertai ekspedisi dakwah membantah konsert penyanyi homoseksual Amerika, Adam Lambert di Stadium Putra, Bukit Jalil malam tadi.

Ketua Pemuda PAS Pusat, Ustaz Nasrudin Hassan mengetuai solat hajat selepas solat Maghrib.

Beliau turut memberikan kata-kata semangat kepada para peserta yang menyertai ekspedisi tersebut sebelum bergerak ke stadium kira-kira jam 7.30 malam.

Walaupun mendapat bantahan keras ia tetap dibenarkan oleh kerajaan. Berbeza dengan goyang gerudi Inul yang terpaksa dibatalkan setelah mendapat bantahan. Ada rahsianya kerana ia dibenarkan oleh Kerajaan Umno.

Kerajaan ingin membiasakan rakyat negara ini dengan budaya homoseksual. Membawa pengaruh kotor dan busuk ke dalam masyarakat yang sebelum ini pun dah menggunung dengan masalah. Kerajaan juga menghentam Anwar dengan tuduhan homoseksual juga. Apabila Adam Lambert yang meminati bontot jantan di bawa ke sini, jelas kerajaan ingin mengukuhkan lagi dakwaan mereka ke atas Anwar di mata masyarakat. Kerajaan bukannya mengira sangat pengaruh buruk Adam Lambert, yang pentingnya imej Anwar lebih tercalar, juga kerajaan ingin melaghokan lagi masyarakat dengan budaya kotor tersebut.

Melalui Alam Lambert, tujuan kerajaan hanyalah kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim. Itulah sebabnya kerajaan tersenyum meneruskannya tanpa menghiraukan bantahan masyarakat.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .