Ikuti Blog ini

PRK Galas Batu Sapi India Cina Tolong Ajar Umno BN Dan SPR

Rakyat Kelantan dan Sabah berpeluang besar untuk mengajar KERAjaan KURANG AJAR Umno BN dan SPR hanya dalam 2 PRK ini melalui pengundi2 Galas dan Batu Sapi.

Jangan sia2 kan peluang keemasan ini sebelum Umno lebih Menggila menjelang nya PRU13 nanti.

Wahai pengundi2 Galas, Batu Sapi, PAS, DAP, PKR, Cina, India dan lain2 Bangsa, anda sedang di permain2 kan oleh pemimpin Umno, tiada erti nya anda berada dalam MCA, MIC dan lain2 komponen BN, kalau hanya Umno saja yang berkuasa dan menjadi Diktator, suara anda, perasaan anda sensitiviti anda tidak di pedulikan.

image PRK serentak, CELAKO punya SPR UMNO, mereka ada kelebihan menggunakan segala kemudahan KERAjaan.

Hari mengundi di kedua2 tempat ini akan di jalan kan SEHARI sebelum Penganut2 HINDU menyambut Depavali, ape hal ni ?, Umno bersekongkol dengan PERKASA menghentam kaum2 CINA tak kira parti asalkan CINA jah, ape hal ni ?, PERKASA yang AHLI2 nya terdiri dari UMNO terus menerus mengungkit2 kesetian kaum2 yang dulu nya pendatang tapi kini telah menumpahkan taat setia nya kepada negara ini, ape hal ni ?.

Nampak sangat musuh utama UMNO dan PERKASA kepada perjuangan Islam bawaan PAS, serta dua kelompok besar KAUM CINA dan INDIA, lihat saja di BLOG2 pencacai tajaan UMNO.

Menampak kan tidak ketelusan dan tidak demokratik nya UMNO bila tarikh kedua2 PRK Galas dan Batu sapi di ada kan serentak, SPR memang UMNO dan tidak berkecuali, maka tidak mustahil akan ada PENIPUAN2 dan RASUAH dalam tempoh PRK itu nanti, UMNO + SPR = 2 2 Penipu dan bersekongkol.

Tolak lah wahai pengundi !, KERAjaan UMNO APCO PERKASA ini, bermula di Galas dan Batu Sapi sehingga PRU13 nanti.

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .