Ikuti Blog ini

Fitnah Adun Selinsing bakal keluar PAS

Blogger Umno ni memang CELAKA. Saja-saja suka-suka buat fitnah. Tujuannya tak lain melainkan nak naikkan hits. Memang cara mudah. Buat tajuk sensasi macam tu, tentu punya ramai yang akan melawat blog walaupun isi dalam tu bertaraf sampah, malah lebih busuk dari sampah.

Blogger TaipingMali tulis dalam blog dia:
YB adalah Adun Pas yang bakal keluar parti tidak lama lagi. Desas desus bertiup kencang di Bagan Serai. Ini adalah kerana isteri baru beliau seorang janda berusia 40 tahun adalah orang Umno. Hj Husin sentiasa bersama dengan isterinya ke majlis-majlis rasmi. Isterinya adalah pengikut kuat Umno dan difahamkan dia tidak menyertai Pas sebalik berusaha untuk membawa suaminya keluar dari Pas. - TaipingMali
Blogger Umno kebanyakkannya memang macam tu. Depa jenih tulis saja apa-apa yang rasa nak tulis. Buat andaian sendiri dan tulis dalam blog, walaupun andaian tu cukup lemah dan tanpa sebarang bukti. Nak bagi sedap lagi, mencarut la sapa-sapa yang patut, meneru puak-puak Umno masuk baca.

Tapi yang BANGANGnya TaipingMali ni, dia ingat semua pemimpin PAS macam pemimpin Umno kut, takut bini. Kalau pemimpin Umno takut bini aku memang tak heran pasai mungkin depa menghayati sungguh-saungguh selogan yang pernah dipopularkan oleh Dr. Mahathir satu masa dulu, "Kepimpinan Melalui Teladan."

Kalau betul macam ramai yang kata yang Najib takut kat bini dia, apa nak heran kalau pemimpin Umno pun takut kat bini. Tapi yang aku herannya, takkan dia nak kaitkan kaitkan penyakit tu kat pemimpin PAS pulak, tak sesuai langsung.

YB Husin Din, Adun Selingsing dah pun jawab dalam blog dia:
YB Husin menyangkal sekeras-kerasnya kenyataan tersebut dan memaklumkan bahawa isteri beliau telahpun menjadi ahli PAS dan akan membawa mertua beliau untuk menyertai PAS dalam masa terdekat ini.

Ini bukanlah masanya untuk memikirkan keluar parti kerana jika betul ianya benar, kenapa tidak YB menerima tawaran wang ringit kerana YB pernah menerima tawaran RM 5 juta untuk bersama-sama UmNO ketika baru memenangi pilihanraya ke12 yang lalu.Ini jelas bahawa,isu YB Selinsing akan menyertai UmNo hanyalah propaganda UmNo sendiri untuk meraih simpati pengundi bagi menghadapi PRU 13. - Adun Selinsing
Lagi satu yang aku mushkilnya, masa isu "baiah talak tiga" hangat dulu, geng depa jugak yang tulis Adun-adun PAS ni sebenarnya teringin nak lompat parti tapi takut pasai ada "baiah talak tiga" tu. (aku pernah baca tapi tak ingat kat blog mana, cari tak jumpa lagi)

Takkan masa tu Adun ni takut masa ni dia boleh jadi berani pulak. Dah tentu la masa ni lagi Adun tu takut nak lompat pasai pasai kalau lompat masa ni dengan isteri baru tu pun tercerai automatik kalau dia lompat.

BANGANG punya blogger Umno. Andaian langsung tak boleh pakai. Dah la hari tu ajak debat lepas tu dia sendiri tak berani. Dah la PENAKUT, BANGANG pulak tu, kesian aku kat anak-anak murid dia ni...

Sumber gambar: Adun Gunung Semanggol
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .