Ikuti Blog ini

Bukti Taib Tidak Akan Undur Selepas PRN Sarawak

Kuching. Pilihanraya Negeri Sawarak - Janji, sumpah dan ikrar Perdana Menteri, Najib Razak kononnya Ketua Menteri Sarawak, Taib Mahmud akan berundur adalah helah politik dan omongan kosong suami Rosmah Mansor. (KUCHING: Prime Minister Najib Tun Razak today promised Sarawakian voters that unpopular Chief Minister Taib Mahmud will step down - here).

Pemimpin Barisan Nasional baru sedar rakyat Sarawak terlalu benci dan menyampah kepada pengkhianat yang dilahir di Miri pada 21 May 1936 ini.

Akibat kebimbangan malapetaka akan menimpa Rosmah, Najib menggunakan amoi dari Kuala Lumpur untuk membuat kacau dalam satu majlis pemimpin Pakatan Rakyat. Amoi tersebut digunakan olih Najib dan BN setelah beberapa kaedah termasuk gelek dan tendang yang biasa diamalkan olih Umno/BN. Malahan dengan segala kerakusannya, Najib tanpa rasa segan, malu dan bersalah telah membawa kaum kerabatnya untuk melancung ke Sarawak dengan harapan mereka dapat membantu manabur fitnah dan janji kosong amalan Umno/BN.

Janji Najib termasuk peruntukan berbillion-billion US dollar yang ditaburkan semasa kempen pilihanraya negeri Sarawak kali ini telah gagal merobah pendirian rakyat Sarawak yang tetap mahu Barisan Nasional dikebumikan.

Rakyat Sarawak sedar ini semua adalah temberang dan kelentong Pehin Taib. Dulu lagi -1995, sehebat-hebat Mahathir... mamak itu juga dikencing olih Pehin Taib.... buktinya di sini (even former premier Dr Mahathir Mohamad had failed to show him the exit, what more Najib.)

Ini besar punya malaun... 1995 kata nak undur lagi 5 tahun..
ni 2011, dia dah songlap lagi 11 tahun.. Cilaka punya Taib.. !!

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .