Ikuti Blog ini

TERKINI!! Pilihanraya DUN Sarawak: Najib Altantuya Makin Cemas BN Bakal Kalah!!




Ini berita yang baru diterima!

Beberapa media alternatif termasuk cakap-cakap pemimpin Barisan Najis sendiri mendakwa bahawa Perdana Menteri Najib Altantuya nampaknya semakin cemas dengan perkembangan terkini perjalanan kempen pilihanraya DUN Sarawak!

Najib Altantuya memberi pandangan negatif terhadap kelembapan jentera kempen yang didakwa bersikap defensif sedangkan Pakatan Rakyat semakin memperhebatkan ceramah dan sesi bertemu pengundi termasuk ceramah terbesar setakat ini di Miri, semalam yang dihadiri lebih 10,000 penduduk.

Kebimbangan Najib Altantuya dikatakan berasas sehinggakan dia mengarahkan kesemua pemimpin Barisan Najis yang berada di Semenanjung supaya turun ke Sarawak seberapa segera!

Ini ditambah lagi dengan pengumuman bahawa mesyuarat kabinet yang kebiasaannya diadakan setiap hari Jumaat, dibatalkan pada 15 April bagi membolehkan tumpuan penuh diberikan kepada kempen memancing undi, di samping menabur rasuah sesuka hati.

Ini disahkan sendiri melalui akaun Twitter yang dibangunkan khas oleh DAP Sarawak, swak4chg setelah berbalas mesej dengan Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua sebentar tadi!

Mesej balas swak4chg dalam Twitternya 10 minit lalu yang mengatakan:

Good! He did same 4 Sibu! RT @tonypua: heard PM Najib's so worried tht he'll b stayg in Swak fr tmr til nxt Fri!

(Bagus! Dia (Najib) buat yang sama untuk Sibu! RT @tonypua: telah dengar PM Najib sangat risau sehinggakan dia akan berada di Swak dari esok (Ahad) hingga Jumaat depan)

Kini, apa yang diramalkan penganalisis nampaknya semakin menjadi kenyataan!

Barisan Najis bakal tumbang di Sarawak!
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .