Ikuti Blog ini

Kenyataan Dato' Malek Me"Meroyan"kan Kak RosMewah..

Kenyataan Dato' Malek yang menyesal memakai cawat dan megah menunjukkan bentuk badan dan aurat dikhalayak ramai menjadikan Kak RosMewah meroyan, kalau abg Malek sebagai seorang jantan pun tahu malu dan bertaubat kepada Allah kerana melanggar laranganNya selama ini.. Apa hal dengan Kak RosMewah seorang betina yang dengan megah dan melampau-lampau mendedahkan aurat, tanpa merasa bersalah kerana menyakitkan hati Rasullullah.

Beruntungnya jadi Imam dan Ustaz Umno,kerana Isteri pemimpin mereka yang takut dan patuh kepada perintah Allah dan Rasullullah..?????Ngeh..ngeh..ngeh...

Bekas jaguh bina badan negara, Datuk Malek Noor mendedahkan beliau membuang dan membakar semua pingat dan piala yang pernah dimenangi sepanjang terlibat dalam sukan bina badan.

Katanya tindakan itu diambil kerana piala dan pingat mempunyai ukiran patung bentuk badan manusia yang diharamkan oleh Islam.

Malek turut meminta masyarakat beragama Islam supaya berfikir panjang sebelum terlibat dengan pertandingan membina badan kerana ianya suatu yang ditegah oleh agama.

Dahulu saya galakkkan orang buka baju atas pentas, tapi sekarang saya meminta mereka berfikir dahulu kerana ianya berkaitan dengan akidah kita sebagai umat Islam.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas Majlis Sembang Petang bersama Tokoh anjuran Dewan Bahasa dan Pustaka dan Perbadanan Perpustakaan Awam Kelantan di Pusat Dagangan Kelanta.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .