Ikuti Blog ini

Debat Nurul Izzah vs Umi Hafilda


Inilah bentuk debat stail baru yang sebelum ni dipopularkan oleh Ali Rustam. Mungkin kut kalau ada yang rancang debat stail baru ni antara Anwar dengan Najib, Najib berani dan boleh setuju. Kalau pun bukan sekarang tapi mungkin selepas PRU13 kalau Najib jadi ketua pembangkang.

'Debat' Nurul vs Umi Hafilda ni berlangsung di Lembah Pantai sejurus sebelum pemuda Umno serang ceramah PR sampai ada pakcik yang cedera tu.

Aku malas nak ulas pasai debat Umi Hafilda dengan Nurul Izzah macam video kat bawah ni. Aku cuma nak salin tampal apa yang blogger IkutSukaAku(ISA) tulis:
Apabila Pelacur Politik ini klimaks... hilang segala nilai dan akhlak seorang perempuan. lantas menyerlahkan akhlak sebenar seekor Betina.... hahahaha...!!!!

Apa bezanya Perempuan dengan Betina..???

"Perempuan menjaga maruah, tetapi Betina menjualnya."

Maka tidak hairanlah jika Betina ini mendapat gelaran "Ketua Pelacur Wanita Umno Cawangan Lorong Haji Taib".... muakakakakaaaaa... - ISA.  


Aku masa first jumpa dalam blog ISA tu, memang malas nak tengok video ni, meluat tapi bila tengok kali kedua aku tertekan play... memang tepat macam tajuk yang blogger ISA guna... "Apabila Ketua Pelacur Ini... Klimaks... hahaha..!!!!"

Nak harap ada debat sungguh antara Nurul vs Umi ni? Tak payah la, buang masa ja debat dengan orang yang takdak akhlak macam tu. sumber
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .