Ikuti Blog ini

Polis Sahkan KGT Tiada Penyelewengan - Muka Para Blogger Pencacai Sudah Labuh






Ketua Polis Negeri, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, pihaknya telah menjalankan siasatan terhadap empat laporan polis yang mendakwa KGT terlibat dengan penyelewengan.

“Kita sudah menjalankan siasatan terhadap empat laporan polis yang dibuat berhubung skandal KGT ini dan hasil siasatan mendapati tiada unsur penyelewengan dan tiada unsur jenayah komersial. Sehubungan itu, polis menutup kes ini,”

Ulang lagi sekali.

Ketua Polis Negeri, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, pihaknya telah menjalankan siasatan terhadap empat laporan polis yang mendakwa KGT terlibat dengan penyelewengan.

“Kita sudah menjalankan siasatan terhadap empat laporan polis yang dibuat berhubung skandal KGT ini dan hasil siasatan mendapati tiada unsur penyelewengan dan tiada unsur jenayah komersial. Sehubungan itu, polis menutup kes ini,”

Mana Kickdefella, Jogho Kelate dan Wan Ikhsan mau letak muka?

Maka aku hendak bertanya. Dimana pendekar-pendekar yang istihar perang itu? Dimana si Kickdefella yang hebat mengecam KGT. Mana Jogho yang begitu "besungguh" berhujah sebelum ini. Dimana bekas Amk Kelantan yang bersemangat melancarkan perang. Mana dan mana jejaka hebat ini.

Dimana sinis Kickdefella yang kononnya meminta Husam Musa menyertai rancangan TV Karoot Komedia X? Sekrang siapa yang patut menyertai lawak rancangan TV Karoot Komedia X? Tapi aku berpendapat, si Kickdefella ni, untuk menyertai rancangan TV Karoot Komedia X pun tak layak. Kickdefella hanya layak bersama UMNO. Hanya UMNO yang padai buat jenaka tidak ada unsur humor ini.

Aku cabar keluar dan buat lagi kenyataan tidak kelakar di TV3.

Kepada tiga sahabat ini, aku cabar supaya buat lagi kenyataan kelakar tiada unsur humor ditv3. Aku tahu dan yakin, tv3 dan RTM tentu tidak keberatan untuk mewawancara kamu. Aku berharap TV3 atau RTM memberi rancangan khas untuk anda sekalian untuk membuat lawak.

Harap Husam saman pelawak tidak lawak ini.

Meraka sebelum begitu hebat menyerang dan hebat mendapat liputan tv dan akhbar. Siapa yang taja mereka? Aku berharap Husam dapat menyaman mereka dengan nilai emas atau dirham supaya dapat memberi pengajaran kepada mereka-mereka yang lain supya jangan lagi buat kelakar bodoh macam ini. Mereka ini bukan sahaja menyerang KGT, bahkan dengan jelas menyerang Husam dari setiap masa dan penjuru. Maka aku berharap, mereka ini dihadap ke mahkamah.

Dan kepada mereka yang terlibat dalam kegiatan yang tidak beretika ini. Nasihat aku, jadi pandailah terlebih dahulu sebelum menyerang orang bijak pandai. Dan berharap mereka bertaubat di bulan mulia ini dan aku menunggu mereka memohon maaf secara terbuka kerana mereka juga menyerang secara terbuka. Pun begitu andai permohonan maaf dibuat secara terbuka, saman tetap juga diteruskan demi pendidikan ummah.-jeminghassan


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .