Ikuti Blog ini

Keitimewaan Nizar Pegawai Khas pun boleh "tegur" Nizar.




DS Nizar bersama Ustaz Idris Ahmad berzama kumpulan motor besar dalam majlis Rumah Terbuka Aidilfitri PAS Kawasan Bukit Gantang.Turut kelihatan Adun Kuala Sapetang,YB Tai Sing Ng.

Nizar mempunyai kekuatan dan keistimewaan. Antara nasihatnya kepada orang Melayu supaya meninggalkan fahaman Ketuanan Melayu . Bagi Nizar faham Ketuanan Melayu  boleh menzalimi diri sendiri , kaum sendiri dan kaum lain.
Justeru itu jika beliau menyampaikan tazkirah atau ucapan kepada orang Melayu,beliau sering meminta jauhkan fahaman Ketuanan Melayu dalam diri masing-masing.Beliau memberi contoh pimpinan UMNO yang mengamalkan fahaman Ketuanan Melayu,bagaimana orang Melayu banyak menjadi mangsa.Banyak tanah rezab Melayu tergadai.Bahasa Melayu yang kini sudah tiada nilai dengan adanya PPSMI.Saham Bumiputra jatuh merosot dan terbaharu saham untuk peneroka FELDA.
Dengan itu tidak menghairankan Pegawai Khas DS Nizar pun boleh memberi nasihat,pandangan ,ingatan dan teguran kepada DS Nizar.DS Nizar tidak marah,malah menerima dengan lapang dada.
Sebab itu penulis mengharapkan DS Nizar mempunyai penasihat yang baik. sumber
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .