Ikuti Blog ini

Rosmah habiskan RM7 juta beli 14 buah jam tangan?



Cuba teka..anak siapa?



Gambar dari zaman Retro...hehehe.Najib Tun Razak



Datin Seri Rosmah Mansor amat berbakat dalam bidang nyayian dan bersuara lunak merdu..dato siti nurhazlia pun puji dia.



Mesyuarat Tergempar ...Oleh kerana Pemilihan UMNO ditunda dan payah bebenor maka,,mudah-muadahnya diisytiharkan De Facto Perdana Menteri Malaysia ke 6 - Datuk Seri Rosmah Mansor .. Esok Angkat Sumpah di Masjid..hehehe...


KUALA LUMPUR, 7 Okt - Benarkah Datin Seri Rosmah Mansor menghabiskan sebanyak RM7 juta untuk membeli 14 buah jam tangan di Hong Kong?

Penulis blog, Syed Azidi Aziz atau Sheih telah menimbulkan persoalan tersebut menerusi posting terbaru beliau di blognya kickdefella.wordpress.com.

Sheih yang baru-baru ini ditahan di bawah Akta Hasutan selama empat hari turut memaklumkan bahawa jam-jam tersebut dibeli untuk dihadiahkan kepada kepada beberapa individu di beberapa kementerian.

Namun begitu Sheih enggan mendedahkan nama pemberi maklumat tersebut dengan merujuk kepada wartawan di barat yang sanggup dipenjara daripada mendedahkan nama pemberi maklumat.

Persoalan yang ditimbulkan oleh Sheih ini merupakan siri pendedahan terbaru beliau sejak dibebaskan pada 20 September lalu.

Beberapa hari sebelum menjelang Aidilfitri beliau turut mendedahkan bagaimana Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi telah menggunakan kedudukan beliau selaku Menteri Pertahanan untuk menambahkan kekayaan anak beliau Kamaluddin.

Pada hari raya kedua pula, Sheih mendedahkan Abdullah telah menerima RM200 juta daripada Rosmah. Wang tersebut merupakan sebahagian daripada komisen pembelian kapal selam yang turut dikaitkan dengan kematian Altantuya.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .