Ikuti Blog ini

Sekitar majlis Rumah terbuka Kerajaan Negeri Kedah








Alor Star : Sejak dari seawal jam 11 pagi lagi seluruh lapisan masyarakat berbilang kaum melayu cina india siam berpusu-pusu menghadiri Majlis Rumah Terbuka Aidilftri Menteri Besar Kedah di Kediaman Rasmi Beliau di Seri Mentaloon, Alor Star.

Jamuan bermula dari jam 11 pagi dan berakhir pada pukul 5.30 petang, rata-rata pengunjung yang datang amat gembira dengan majlis yang diadakan disamping menjamu selera mereka juga dapat merapatkan lagi jurang antara pemimpin dengan rakyat.

Berbagai juadah istimewa telah disediakan antaranya laksa, bihun sup, lemang, sate, mee goreng mamak, pasembor, bihun goreng, soto, lontong, nasi dan berbagai jenis lauk, keropok lekor, buah-buahan. sementara minuman istimewa ialah teh tarik, cendol dan juga aiskrim.

YAB Dato' Seri Ust Azizan dan To'Puah Hajjah Faekah serta beberapa orang adun juga tidak melepaskan peluang untuk turut menyampaikan duit raya kepada kanak-kanak yang hadir dan juga orang dewasa yang turut bersesak-sesak untuk mendapatkan duit raya dari Menteri besar Kedah.



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .