Ikuti Blog ini

Jika Najib Jadi PM, Apa Akan Berlaku Agaknya?

Rosmah Mansor, janda yang kemudiannya berjaya bertahta dihati Datuk Seri Najib semakin gundah gulana dengan perkembangan politik Malaysia terkini. Runsing Rosmah kerana kebarangkalian suaminya menjadi perdana menteri semakin samar dan pudar.


Datuk Seri Najib dikepong dan dihadang dari kiri kanan depan dan belakang. Bukan hanya politikus dari Pakatan Rakyat, terdapat ramai politikus dalam UMNO sendiri dan rakyat terbanyak turut memberi tekanan agar kerakusan Najib dan Rosmah terhalang.


Kerajaan Rakyat memohon RAKYAT untuk menitipkan jangkaan jika ditakdirkan Datuk Seri Najib benar-benar menjadi perdana menteri Malaysia :


1. Apakah agaknya yang akan dilakukan oleh Datuk Seri Najib Razak serta isterinya yang gedebab itu jika Najib berjaya jadi perdana menteri ?

2. Apa akan terjadi kepada Khairy Jamaluddin setelah Datuk Seri Abdullah Badawi tidak lagi menjadi presiden UMNO dan perdana menteri?

3. Berapa billion lagikah agaknya wang RAKYAT akan dikebas oleh Najib dan Rosmah dengan kuasa sebagai perdana menteri yang mereka ada?

4. Berapa ramai lagikah pelakon lelaki Bollywood yang akan menerima kucupan berahi Rosmah Mansor dan siapa agaknya?

5. Selepas Altantuya Shariibuu dari Monggolia, wanita dari mana pulakah yang akan menjadi mangsa letupan C4?

Pengunjung kerajaan rakyat bebas untuk menitipkan bicara minda sebagai luahan kebimbangan kerana kita tidak mahu C4 dijadikan bahan mainan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab. Malahan RAKYAT turut bimbang apa akan terjadi kepada wang simpanan masa tua RAKYAT di KWSP (EPF) sekiranya Rosmah menjadi isteri perdana menteri.




Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .