Ikuti Blog ini

Ibrahim Ali Bersumpah Mengaku Dajjal di Parlimen


Tak beberapa lama selepas kes Ibrahim Ali dimalukan dengan tindakan bodohnya menjemput Sultan Selangor untuk merasmikan Mesyuarat Agung PERKASA kini digemparkan pula dengan adegan bersumpah di parlimen semalam.

Bukti kukuh yang dikemukakan oleh ahli Parlimen Machang Y.B Safudin Nasution bahawa Ibrahim Ali terlibat secara langsung dalam syarikat perjudian Ascort Sports menjadi satu isu yang tidak patut dipandang ringan oleh rakyat Malaysia khususnya bangsa Melayu.

Ini kerana, sebuah pertubuhan badan NGO yang berasaskan terhadap peembelaan orang Melayu tidak sepatutnya terlibat secara langsung dengan perjudian ini. Islam melarang keras terhadap perjudian, siapa Ibrahim Ali hendak melanggar larangan tersebut.


Bagaimanakah tugas-tugas pembelaan terhadap orang Melayu sekiranya sikap pemimpin sebegini yang UMNO sendiri dahagakan. Orang-orang Melayu di Malaysia kini tidak lagi menaruh kepercayaan terhadap pertubuhan-pertubuhan najis seperti ini bahkan ianya akan menyebabkan perpecahan di kalangan orag Melayu.

Ibrahim Ali yang cemas menjawab pertuduhan tersebut dengan mengaku bahawa dirinya ialah Dajjal . Dia berkeras untuk bersumpah sekiranya Dato' Seri Anwar Ibrahim juga berani bersumpah. Ibrahim Ali yang mengaku dirinya dajjal tidak dapat menafikan dengan fakta dan bukti terhadap pertduhannya itu. Rakyat Malaysia juga digesa supaya tidak lagi percayakan pertubuhan PERKASA supaya tiada perpecahan dan kerosakan akidah yang berlaku.

Mungkin Ibrahim Ali adalah Dajal yang sebenar kerana tidak lagi tahu tentang pantang larang dalam Islam. Beliau juga tidak di didik mengenai Islam sejak dari kecil, jadi bagaimana dia boleh mempengerusikan PERKASA ini.

Oleh itu Rakyat Malaysia harus menentang keras dengan tindakan Ibrahim Ali serta sekutu-sekutunya UMNO-BNyang sedah banyak menjahanamkan Malaysia!
Posted by RAKYAT MARHAEN
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .