Ikuti Blog ini

Bongkar..!!Kerajaan Malaysia Bayar Paling MAHAL Dalam Dunia.

Menteri diJabatan Perdana Menteri,Datuk Nazri Aziz telah dengan terang dan jelas mengakui bahawa kerajaan Malaysia telah membayar RM77 juta kepada Apco Worldwide pada sidang Dewan Rakyat pada 13 April yang lalu,ketika menjawab soalan bertulis Ahli Parlimen Batu,Tian Chua.

Selama ini rakyat Malaysia yang kurang maklumat menyangka bahawa bayaran kepada syarikat Israel itu hanya RM28 juta seperti yang dicanangkan oleh pimpinan Umno selama ini.

Malah lebih mengejutkan lagi,Malaysia telah menjadi juara kerana membayar yuran perkhidmatan terTINGGI di dunia kepada syarikat Israel Apco Worldwide berbanding dengan negara-negara lain yang menggunakan firma tersebut.


Terkini,Pak Najib menafikan bahawa slogan Satu Malaysia adalah slogan yang ditiru dan diciplak dari negara Israel yang telah mengamalkannya sejak tahun 1999.Malah beliau mempertahankan bahawa slogan tersebut ada ciptaan dan rekaan beliau sendiri.

Tetapi DSAI sebagai Ketua Pembangkang telah membongkar rahsia yang sebenarnya apabila membandingkan One Israel (Pendidikan&Kesihatan,Slogan:People Frist,Tubuh Israel Fund) 1Malaysia (Bina klinik 1 Malaysia,Slogan:Rakyat didahulukan,Pencapaian Diutamakan,Tubuh Yayasan 1Malaysia)

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .