Ikuti Blog ini

Subhanallah..Tengok nii..Gua Macam Tak Caya Beb...



Subhanallahhhh...gua macam tak percaya ini adalah pertunangan anak PM yang menyalak pagi petang bahawa Umno adalah parti yang bersungguh-sungguh memperjuangkan Islam daripada Pas yang dikatakan sesat.Gua ingatkan ini adalah pertunangan anak pemimpin Sepanyol atau England,sebab kalau dillihat dari segi pakaian tiada yang membezakan diantara keluarga diatas dengan keluarga pemimpin kafir negara barat.

Inikah pemimpin yang menjadi harapan menggunung Para Pak Mufti,Para Ustaz-ustaz,Para Pak Imam kat kampung yang pagi petang mempertahankan pemimpin mereka dalam Umno lebih islam daripada pemimpin Pas dan mereka bermati-matian yakin bahawa pemimpin inilah akan memperjuangkan Islam dan mengangkat martabat Islam di mata dunia..Fuhhhh...uwekkkkkk...nak termuntah guaa...

Inikah teladan seorang pemimpin yang beria-ia mengujudkan sebuah institusi bernama institut wasatiyyah untuk menyampaikan kempen kesederhanaan kepada seluruh dunia dalam semua aspek kehidupan, tetapi berbelanja super mewah  mencecah RM409,767 hanya bagi sebuah majlis pertunangan seorang anaknya.

Gua ingat lagi,satu hadis yang dibacakan oleh seorang ustaz semasa majlis Ilmu.."Barangsiapa yang menyerupai sesuatu kaum,maka ia sama dengan kaum tersebut."tidak kira sama ada dari segi berpakaian,cara hidup,hiburan dan lain-lainnya.

Ini baru pertunangan...perbelanjaan dah mencecah RM400 000,kalau majlis khawin nanti,gua rasa mahu sampai berjuta-juta beb...Umno Kuat,Melayu Melarat....
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .