Ikuti Blog ini

Patutlah ramai hadir!! Bukti surat wajibkan guru ke program Muhyiddin Yassin

Surat 

Jumlah yang hadir ke program perhimpunan Najib dan Muhyiddin Yassin agak hebat juga. Begitu ramai yang akan hadir.

Surat di atas membuktikan bagaimana program mereka akan mendapat jumlah kehadiran yang ramai. Surat yang mewajibkan Pengerusi Kelab Guru atau wakil dan YDP PIBG atau wakil menghadiri PROGRAM SEPETANG BERSAMA YAB TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA DI SMK BIDOR. Takkan YDP PIBG terpaksa mengikut telunjuk juga!!

Tajuk suratnya adalah jemputan tetapi perkataan ‘mengarahkan’ dan ‘wajib’ pula digunakan sebagaimana nombor 3.
3. Sehubungan dengan itu, pihak tuan diminta menjemput dan mengarahkan Pengerusi Kelab Guru atau wakil dan YDP PIBG atau wakil untuk hadir ke program tersebut. Kehadiran wakil sekolah yang terpilih adalah wajib.
Surat ini ditandatangani oleh Timbalan Pegawai Pelajaran Daerah bagi pihak Pegawai Pelajaran Daerah Larut, Matang dan Selama.

Ini adalah salah satu daerah di Perak dan ditambah pula dengan daerah-daerah lain di Perak yang membuatkan arahan yang sama pasti kehadiran ke majlis Muhyiddin menjadi gempak!!!

Guru yang tak bersetuju akan pergi juga kerana arahan sambil sumpah seranah. Sumpah seranah kerana kehadiran Muhyiddin adalah kerana politik dan bukannya kerana Menteri Pelajaran!!! Sekolah digunakan untuk tujuan politik Muhyiddin Yassin.

Perbelanjaan untuk tujuan politik ini tentu diclaim atas Kementerian Pelajaran juga!!
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .