Ikuti Blog ini

Mukhriz membantu PAS di KT




 Nampaknya Mukhriz anak lelaki Mahathir anak lelaki Kutty telah menbantu calon PAS dalam PRK Kuala Trengganu. Syabas Mukhriz, begitulah anak jantan yang berani melawan tokey kuat lena...

KUALA TERENGGANU - Situated in the middle of Kuala Terengganu town, Kampung Cina, the area with the highest concentration of Chinese in the Parliamentary constituency, may decide which party wins the seat.

And Datuk Mukhriz Mahathir's recent remarks about abolishing vernacular schools appears to be turning into a major issue that could swing the voters there who are traditional Barisan Nasional (BN) supporters away from from the ruling coalition.

The DAP has already promised to send national party leaders to campaign for the Pakatan Rakyat candidate with the aim to attract the Chinese voters' attention to national issues affecting the community.


Pengundi Cina di Kampung Cina merupakan 10 % daripada keseluruhan jumlah pengundi KT yang berjumlah sekitar 80,000 orang. Dengan kenyatan Mukhriz yang ingin memansuhkan sekolah Cina, maka ini umpama menuang petrol kebara api yang baru nak menyala. bila petrol menyambar sah UMNO akan terbakar. Calon UMNO akan berputih mata, seputih mata bapa Sharibuu yang inginkan pembelaan yang sepatutnya untuk kematian Altantuya..

Oleh itu kita berseru kepada puak-puak Melayu dok tunggu apa lagi. Jangan bagi undi kepada parti yang akan kalah. Hangpa pun tau UMNO akan kalah di KT. Oleh itu jangan membuang undi yang begitu berharga itu. Mengundi parti yang akan kalah adalah satu pembaziran. Umpama ada duit dok pi beli rokok yang merosakkan. samalah juga seperti mengundi UMNO yang pemimpinnya rosak akidah. Islam Hadari bawaan Pak Dolah pemimpin UMNO yang rosak akidah.

Oleh itu hamba berpesan...

Undi yang berharga jangan di siakan..
Mengundi UMNO jangan ada dalam fikiran..
Parti rosak akhlak dan moral jangan di pedulikan..
Pangkahlah bulan penuh demi masa depan..

Janganlah jadi cicak yang meniup api ketika Namrud membakar Nabi Ibrahim. Api tak bertambah marak dengan tiupan sicicak, tetapi sebaliknya si cicak yang dimurkai Allah. Nauzubillah.,..."
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .