Ikuti Blog ini

Pendedahan Isu Penyelewengan, Buat Ramai Pemimpin Dan Puak-Puak Blogger Upahan UMNO Pahang Kini Bagaikan Cacing Kepanasan !!


KUANTAN - Pendedahan dan pembongkaran yang dibuat oleh Pahang Daily Online mutakhir ini, telah menyebabkan pemimpin UMNO Pahang "bagai cacing kepanasan" kini. Mereka saling tuduh menuduh, siapakah yang telah menjadi "talam dua muka" dan "talibarut" yang mendedahkan rahsia mereka itu selama ini. Bagi mereka, apa yang dilakukan oleh PDO amat tidak disenangi. Bahkan, mereka kini sedang berusaha untuk mendakwa blog ini di mahkamah. Semua ini adalah usaha terencat UMNO Pahang bagi menghalang suara rakyat untuk terus berkumandang. Bagi mereka, apa yang didedahkan oleh PDO adalah berunsur fitnah semata-mata dan langsung tidak benar. Itu kata mereka, namun rakyat Pahang lebih bijak menilai segala apa yang berlaku sebenarnya. Mereka sudah terlalu lama ditipu dan diperkotak-katikkan oleh kerajaan negeri pimpinan UMNO dan BN. Justeru itu, seperti yang kami war-warkan selama ini, bahawa sudah tiba masanya "pahlawan rakyat" akan bangkit bagi membela mereka. Rakyat tidak harus ditipu dan tertindas buat selamanya. Inilah yang menggusarkan pemimpin UMNO Pahang kini. Mereka cuba mengenalpasti siapakah yang menjadi dalang disebalik kelantangan Pahang Daily Online.


Mereka juga cuba menjejaki krew-krew kami yang turut berada didalam pejabat Menteri Besar dan UMNO Pahang sendiri. Bahkan, mereka juga sudah mula gusar dengan YB-YB dan ahli exco sendiri yang dipercayai telah mendedahkankan rahsia kepada kami selama ini. Inilah yang dikatakan takdir, "kawan menjadi lawan", maka itu pemimpin UMNO Pahang harus berhati-hati dalam tindakan mereka. Kerana banyak lagi fail-fail sulit akan dibongkar dalam masa terdekat ini. Mereka ini harus ingat bahawa "negeri Pahang ini bukab bapak mereka punya!!" Nampaknya blogger-blogger UMNO Karat semakin "berselera" membelasah PDO sejak akhir-akhir ini. Isu pokok yang didedahkan pasal penyelewengan oleh anak syarikat kerajaan negeri Pahang kebanyakkan dijawab dengan dan alasan-alasan yang direka-reka untuk menutup fakta sebenar yang kami dedahkan. Pahlawan siber mereka seperti Pak Tam dan Anak Pahang Jati nampak benar-benar "mempertahankan segala penyelewengan" yang berlaku. Pendedahan kami berhubung dengan kes seperti Astana, Mentiga dan lain-lain lagi dijawab dengan alasan yang dianggap "konkrit" tetapi sebenarnya "hipokrit".



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .